Oud en nieuw in andere landen: Zweden

In Nederland zouden ze ook F3 cakes/compounds moeten introduceren ter compensatie van alle geschrapte productgroepen. Ik weet zeker dat deze duurdere categorie enkel liefhebbers aantrekt en het misbruikrisico dan ook zeer laag is.

In Nederland zouden ze ook F3 cakes/compounds moeten introduceren ter compensatie van alle geschrapte productgroepen. Ik weet zeker dat deze duurdere categorie enkel liefhebbers aantrekt en het misbruikrisico dan ook zeer laag is.

Dat ben ik volledig met je eens, het spul is allemaal toch veilig en op bijna alles zit een CE keurmerk, niet dat het ons wat doet maar dat vind de overheid wel interessant

Mooi spul uit Zweden, de verkoop is daar eergister begonnen. Dikke 1.3G 45mm cake binnengehaald.

Losse cakes tot 999 gram kruit en maximaal 50mm tubes mogen hier worden verkocht, compounds zijn ze ook gek op.

Prachtig.
Met 10/15 van dit soort cakes kom ik oud en nieuw wel door.

Over inflatie gesproken bovenstaande cake kost €150,- in Zweden. Flink budget als je er hier 15 van weg wilt knallen.

Dat klopt, het spul is er niet bepaald goedkoop maar plaatselijk een praatje maken met de verkopers en een aantal artikelen kopen levert je zo een beetje korting op. Kijk naar de prijzen in Nederland, dat gaat ook nergens meer over :bonk:

Funkeweide fc30-25-35 (SE)

Deze versie speciaal ontwikkeld voor de Zweedse markt met maar liefst 675gr zodat deze in de F3 categorie valt. Volgens het officiële verkooppunt nog hardere titaanburst.

Laatst bewerkt:
De Kolos, een nieuwe in de Iskra Line die op het moment erg populair in Zweden is. Dikke 50mm kaliber met 1000gr kruid. Ik heb deze op de demo gezien bij de plaatselijke handelaar, hij dreunt als een titaniumburst en de boeketspreiding is ontzettend mooi.

Laatst bewerkt:
Correct, de F3 Funkenweide is 649 kronen wat hem €58 maakt.

De kroon staat voor onze euro 'gebruikers' erg gunstig. Er was een lange tijd dat 100 kroon 10 euro was

Back
Bovenaan