Oud en nieuw 2015/'16

Goedenavond Vuurwerkfanaten :handsup:

me maatjes en ik zijn weer aardig tekeer gegaan dit jaar. Dit jaar bewust gekozen om geen doorlontbakken te halen ( naja 1tje dan :bonk: ). We hebben ons gefocust op losse cakes en moet zeggen dat dat ons aardig gelukt is :)

Net zoals afgelopen jaar hebben we weer een showtje neer kunnen zetten. Beetje zelfde opbouw maar nu met meer groffe bakken :devil:

Collectie foto

IMG-20151230-WA0004.jpg

IMG-20151230-WA0002.jpg

Schietlijst show:
1x Happy Thunder Q
2x Gate of Heaven 1
3x Juggling Bouncer
4x Heavy Legend 16
3x Strobo flitsers
4x Mount Akutan
3x Sparkling Snow
1x Color Change
2x Sensation
1x heavy + gladiator en cybercop ( heavy 5 was uitverkocht )
2x Freestyle
2x Daisy Beam
3x Venom
3x Concerto Rosso
4x Canis
4x Titanium thunder

De show zelf is op zich prima verlopen op wat mankementen na door wat communicatie foutjes en daisy beam die omvalt ( gelukkig niemand gewond geraakt ) voor de rest zijn we er wel tevreden mee!

Hier nog wat filmpjes vinden jullie vast heel vervelend :P

Het was een tijd zoeken naar een goed fluitbakkie totdat we underground zagen met Return of the Phoenix.. mijn mening topbak!!! zie hier het resultaat

En nog een doorlont knetterprojectje

Zena Cakebox

Ik kom later misschien nog met een update met wat meer filmpjes.

Veel kijk plezier, tips en adviesjes zijn welkom :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk gedaan. Pas maar op! Zo begon ik ook, onderhand staat er voor een paar duizend euro tijdens de jaarwisseling met ongeveer 1000 man publiek!

Lekker hoor! Heb trouwens even alle films ingesloten, zodat we ze hier op vwc al kunnen bekijken (komt omdat jij een verkorte youtube url hebt gebruikt en dan pakt hij de video tag niet).

Back
Bovenaan