Oud en Nieuw 2006-2007 best of the best

Giron

VWC lid
Voor de liefhebbers van vuurwerkshowtjes :D die in de straat geschoten worden door de consument, dan hier het eerste deel van Best of the Best 2006-2007
Binnenkort word hier ook het tweede deel geplaatst. ''Best of the Best deel II 2007 - 2008 :bye:
Giron

Het vuurwerk op dit filmpje is geen consumenten vuurwerk dus ''don't try this at home''

Edit: Dit filmpje kwam ik op you tube tegen om misverstanden te voorkomen.

Laatst bewerkt:
Vind dit echt wel heel ver gaan ik zie shells voorbij komen die ik nooit maar dan ook nooit in de handen van consumenten wil zien...
Als iemand met dit spul in mijn straat aankwam dan sodemieterde ik em der echt meteen uit...
Mooi spul daar echt niks van zie paar cilinders langskomen topspul maar zie het liever op een goede afstand en nog liever in een show!

Zo zie je maar weer dat er genoeg mensen zijn die genoegen nemen met consumenten en dat er maar een paar mensen zijn die hier geen genoegen mee nemen en dus alleen maar groter willen.
Tja... waar ligt je grens denk ik dan.
Giron,
ps ik hou het wel lekker bij consumenten VW

Tsjoh! Wat een gekken! zulke spullen in een woonwijk, je zal er maar naast wonen :bonk:
wel mooie shells trouwens :D

Ik snap echt niet dat mensen dit in een woonwijk kunnen afschieten, je zal maar een blijvertje hebben... volkomen waanzin natuurlijk! :mad:

Mooi vuurwerk...
Maar eigenlijk is dit dwaas!
Hebben jullie geen moment gedacht van: het is windkracht 7? uuh ik schiet 4-5 inch of grotere shells? en die ontploffen 20 meter boven de grond? (laat staan het consumenten vuurwerk dat enkele meters boven de grond ontploft, want het was niet alleen pro spul naar mijn mening) Dat je zoiets hebt van van hej... ben ik wel slim bezig? Graag reaktie...

Laatst bewerkt:
Mooi vuurwerk...
Maar eigenlijk is dit dwaas!
Hebben jullie geen moment gedacht van: het is windkracht 7? uuh ik schiet 4-5 inch of grotere shells? en die ontploffen 20 meter boven de grond? (laat staan het consumenten vuurwerk dat enkele meters boven de grond ontploft, want het was niet alleen pro spul naar mijn mening) Dat je zoiets hebt van van hej... ben ik wel slim bezig? Graag reaktie...

Ik kan de reactie niet voor je geven want ben er niet geweest.
Heb alleen het materiaal gekregen en on line gezet.
Giron

Wat zit hier een ongeloofelijk mooi vuurwerk tussen, daar kan ik niets over zeggen.

Maar dan, dit kan echt niet hoor, dat er mensen zijn die dit afsteken en dan ook nog in een woonwijk. Dit is echt te gek voor woorden.
Er worden op sommige momenten zoveel shell's tegelijk de lucht in geschoten, dat zie je bij veel prof shows in Nederland nog niet zo.
Ik vraag me dan ook echt af hoe dit soort mensen aan deze spullen komen, want dit vind ik echt veel te ver gaan.:angry:

wat een gezeur toch allemaal
de shells stonden niet 1 meter van de huizen af als ik het zo eens bekijk
en als ik het zo eens goed bekijk hebben deze mensen er wel verstand van:)
Tuurlijk kan er wat fout gaan maar niet zo gauw als bij een spanish cracker of iets dergelijks

Mooi vuurwerk hoor vooral die show :wink:

Daar gaat het ook niet eens om of het 1 meter is, mij pat was het 50 meter, dan is het nog niet verantwoord om met dit soort shells te gaan schieten in een woonwijk.
Want hier schieten ze minimaal 5'' wat ik zo kan zien.

Waarom zouden ze bij shows aan afstanden moeten houden?
Daar word alles tot op de meter bekeken, is er niet genoeg ruimte? Dan ook geen shells.

Daar gaat het ook niet eens om of het 1 meter is, mij pat was het 50 meter, dan is het nog niet verantwoord om met dit soort shells te gaan schieten in een woonwijk.
Want hier schieten ze minimaal 5'' wat ik zo kan zien.

Waarom zouden ze bij shows aan afstanden moeten houden?
Daar word alles tot op de meter bekeken, is er niet genoeg ruimte? Dan ook geen shells.[/QUOTE]

Lees even antwoord 4 in deze discussie :bonk:
Giron

en als ik het zo eens goed bekijk hebben deze mensen er wel verstand van:)

En waar baseer jij dit op dan??????
Ik zie niets speciaals waaruit ik zou kunnen opmaken dat ze er verstand van hebben!!!
En een 5inch en zelf studatas met een spanish cracker vergelijken???
Hou toch op...
Ik blijf erbij dat dit gewoon weg niet kan uberhaupt in een woonwijk niet maar ook in het algemeen niet voor de amateur schieter!

Tja, ik ben het er zeker mee eens dat dit gewoon niet mag kunnen (in een woonwijk!).
Afgelopen nieuwjaar zijn er zelfs 6" shells in een woonwijk afgestoken. Mensen schrokken zich kapot toen op 15 meter afstand een 6" de lucht in ging.
Dat is toch voor de gekken? Ja natuurlijk, het is prachtig vuurwerk. Maar het is minstens even mooi als je het op een afgelegen plek afsteekt!

Maargoed, aangezien we het nu alleen op film zien denk ik niet dat het zin heeft er een grote discussie van te maken, het is hier goed gegaan.
:bye:

Ik heb het filmpje nog niet bekeken ,maar wat zitten jullie nu te zeuren over afstanden, als ik een 50mm mortier in de winkel koop moet ik volgens de wet 6 meter afstand houden , als een prof deze afsteekt moet dit zelfde item opeens op 100 meter afstand staan.
als we dezelfde berekening ook op de grotere maten mortieren los laten dan is er eigenlijk niks aan de hand. hahahaha.

greets, palmtree

En dat vind je zelf ook logisch...?
Dacht het niet he...
Maar laten we het maar weer over het filmpje hebben en niet over de veiligheidsafstanden want we zijn het er hopelijk wel over een dat dit niet kan...
:bye:

mooi filmpje met super vuurwerk erin. :)
waneer komt dat deel 2 :D

en trek je niks aan van die mensen die hier zitten te zeiken met hun woonwijken want is egt triest wat hun allemaal zeggen. ok je moet niet in een dunne straat doen maar in dat filmpje zie je ook shells die niet naast een huis staan :bonk:

laters

Back
Bovenaan