[OSNABRÜCK] Toschpyro Demo 2-11- 2019

[OSNABRÜCK] Toschpyro Demo 2-11- 2019

Zat even te kijken of ik hier heen kan en wil gaan. De show is dit jaar op 2 november. Waarschijnlijk weer vanaf 6 uur met 100 producten en een eindshow. Dit jaar vieren ze het 15 jarige bestaan dus hopelijk trekken ze net al bij de 10 wat extras uit de kast!

Ik gok dat de entree weer 5 euro is.

Leuke show en demo ook als je geen vuurwerk gaat kopen!

Zat even te kijken of ik hier heen kan en wil gaan. De show is dit jaar op 2 november. Waarschijnlijk weer vanaf 6 uur met 100 producten en een eindshow. Dit jaar vieren ze het 15 jarige bestaan dus hopelijk trekken ze net al bij de 10 wat extras uit de kast!

Ik gok dat de entree weer 5 euro is.

Leuke show en demo ook als je geen vuurwerk gaat kopen!

Entree is inmiddels 8 euro

Leuke demo, iets minder druk dan vorige jaren, maar met lekker weer toch genoten van veel mooi vuurwerk! Finale rommelig (ging zelfs al een stukje de lucht in tijdens het op scherp zetten...) maar wel lekkere combinaties van shells en consu vuurwerk.

De toppers:
Blackboxx Dock 12
Tosch Pyro 34
Tosch Pyro 35
Tosch Pyro 25
Volt Engineer
WATT Say Watt
Final Colors VWT
Da Wei Detonator
Mix it UP VWT
W-Strobe XXL Redwire
Tosch Pyro Pulsar-Verbund
Full Moon Party

Waar Da Wei Detonator echt een leuk blokje is voor de 196 shots, de Tosch Pyro Pulsar-Verbund echt gigantisch dikke bursts heeft (welke Rubro/mania compound zit hieronder....) en de Full Moon Party wel heel dicht bij een complete show komt :)

Mooi omschreven Koala, veel vuurwerk, maar het was erg rommelig, vooral de finale show.

Ik vond zelf de producten van Vuurwerktotaal er ver bovenuit steken, en een enkeling van de Tosch Pyro lijn zelf.

Hier nog de (rommelige) finale :wink:

Hoe was de Sodom and Gomorrah? Die was namelijk op de winkeliersdemo van Rubro dit jaar erg dik. Terwijl ie voorheen een wat mindere burst had ( geen kooi? ).

Hoe was de Sodom and Gomorrah? Die was namelijk op de winkeliersdemo van Rubro dit jaar erg dik. Terwijl ie voorheen een wat mindere burst had ( geen kooi? ).

Speciaal voor jou even gefilmd gisteren :wink: Ik vond m lafjes, enigszins saai zelfs.

Wellicht een 2018 versie, anders was het een dikke sample op de Rubro demo. Want daar was het 1 van de dikste boxen van de avond.

Sodom and Gomorrah vond ik ook erg tegenvallen, hele flauwe burst en effecten. Vond ik trouwens bij wel meer producten van Rubro die hier werden geschoten.

Leuke demo, iets minder druk dan vorige jaren, maar met lekker weer toch genoten van veel mooi vuurwerk! Finale rommelig (ging zelfs al een stukje de lucht in tijdens het op scherp zetten...) maar wel lekkere combinaties van shells en consu vuurwerk.

De toppers:
Blackboxx Dock 12
Tosch Pyro 34
Tosch Pyro 35
Tosch Pyro 25
Volt Engineer
WATT Say Watt
Final Colors VWT
Da Wei Detonator
Mix it UP VWT
W-Strobe XXL Redwire
Tosch Pyro Pulsar-Verbund
Full Moon Party

Waar Da Wei Detonator echt een leuk blokje is voor de 196 shots, de Tosch Pyro Pulsar-Verbund echt gigantisch dikke bursts heeft (welke Rubro/mania compound zit hieronder....) en de Full Moon Party wel heel dicht bij een complete show komt :)

Als ik dit zo lees ben ik erg blij dat ik de full moon party dit jaar heb aangeschaft :p

Bedankt voor de films iedereen. Word zeker gewaardeerd! Wat betreft de Sodom and Gomorrah; ik hoop dat het wellicht ook iets te maken heeft gehad met vocht of een 2018 productie, want ik heb hem besteld op basis van de Rubro importeursdemo. Daar presteerde hij een stuk beter dan op bovenstaande video's. Vooral de salvo's zijn erg mager gevuld..

Back
Bovenaan