• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Smoke banger *NIEUW 2015*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdam

VWC lid
Artikelnummer: 4069
Artikelnaam:HBF Smoke banger
Bruto Gewicht: nvt
Netto Kruitgewicht: 1,67 NEM
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: 10 knallers die eerst een kleur rook afgeven voordat ze knallen!
Tijdsduur: 4 sec
Stijghoogte: nvt ...
Richtprijs: 3,00
Karton inhoud 10/50
Verkrijgbaarheid Zena BE

Credits van de video naar: Siimsimsiim

l_4069%20kopie.png

Zena vuurwerk

Ik moet verdorie toch weer reageren echt ik hier eerder op site over gebabbeld ik ben gek op effect met knal ugly joe bloem knal nu dit weer leuk man.

Heel vet dit! Paar jaar terug had ik van die rook preburners van Ultimate Pyro, en wat ik daar zo jammer aan vond is dat het altijd zo asociaal hard is. Ik vind kleinere knallers zoals Ugly Joe altijd heel vet. Omdat je een leuke preburner hebt en een leuk knalletje.

Dit is echt ideaal. Lekker bezig daar bij Original Fireworks :)

Ja man jij snapt het harder dan onze pruttelpoep maar wel leuk dit knalt zo lekker weg voor het huis.

Wat een leuke knaller is dit! Ik had trouwens wel verwacht dat de kleur van het crepe papier de kleur was van de rook, maar hebben dus allemaal dezelfde kleur rook. Alsnog een leuke toevoeging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan