[Original Fireworks] 5.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 5.000 Klapper
Artikelnummer: Z32
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 10/1
Effectomschrijving: Chinese rol 5.000
Prijs: € 6,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zijn zeker leuk. Ze knallen wel redelijk hard en de snippers is het waarvoor ik hem neem. Want voor de hardheid moet je het niet meer doen vind ik persoonlijk. Want nu de chainthunders van chooet zijn, is de ct60 een veel betere mat en veel goedkoper dan de 5.000 klapper ( als je het voor de hardheid doet).

Maar voor de rest een super matje.:)

Mijne was echt in 5seconde weg, het lont ging in 1x en alles knalde bijna tegelijk.

Maar dat vond ik niet erg leuk effect.

Ik heb het dit jaar nog gehaald in januari met die actie van Zena in Olen. Dus eigenlijk is het niet egt een karton prijs, maar gewoon de prijs met 45% korting

Van Original (Zena) mogen karton prijzen niet (via het forum) verspreid worden. Ik weet niet zeker of het met de actie was of niet, maar anders is het wel erg laag. :wink:

ik had dit jaar een karton maar of ik verwachte er veelsteveel van maar vond het nou niet echt zo een goed rolletje tempo was vaak vrij laag waardoor de knallen ook niet echt hard waren eindbom was zeker wel goed te noemen

@ jeffo

Mooie filmpjes en zo'n heerlijke eindbom bij deze rolletjes tempo had wat hoger gemogen maarja elke rol heeft wel iets.

Ik vond dit erg goede rollen, ik had er 5 van en bij mij hadden ze allemaal een erg goed tempo. :)

Zoals jullie waarschijnlijk al weten zitten deze per 10 in een karton verpakt.
De afmetingen van het karton zijn als volgt:
66cm x 19cm x 37cm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan