Opera House *Nieuw 2025*

Of met meerdere mensen deze doos aanschaffen, puur om hem gezien te hebben.... Blijft wel iets unieks!

• Like
Waarderingen: GMP
Prachtige compound zeg, dit moet in de straat wel heel uniek zijn en voor mooie reacties zorgen.
De prijs is echt heel stevig, wellicht te stevig. Hopelijk komt hij ergens met een leuke korting voorbij zodat hij in een gekke bui tog gekocht gaat worden.

Ik ga zeker in de gaten houden of ik hem ergens voor een aantrekkelijke prijs kan vinden want zoiets aparts kan ik moeilijk laten staan. Dan moet het wel een keer een o&n zijn zonder die verdomde wind want ik ben bang dat het een ongedefinieerde bende in de lucht is wanneer je deze met windkracht 4 of hoger stookt.

Ik ga zeker in de gaten houden of ik hem ergens voor een aantrekkelijke prijs kan vinden want zoiets aparts kan ik moeilijk laten staan. Dan moet het wel een keer een o&n zijn zonder die verdomde wind want ik ben bang dat het een ongedefinieerde bende in de lucht is wanneer je deze met windkracht 4 of hoger stookt.
Voor een 170 ofzo ga ik ook wel overstag hoor, maar het weer is wel een probleem idd. We moeten wel enorm geluk hebben voor nog ns een rustige jaarwisseling en daarbuiten stoken...gaat hier in mn straat m niet worden, dan kan ik een probleem voor mezelf creëren. Moeilijk dus, maar dat is met elk (zeker wat sierlijker) fanshape ding ook al wel zo eigenlijk, blijft weinig van over met onze jaarwisselingen

Eerste maar eens zien of die echt zo in de straat presteert. Volgens mij luistert het nauw de productie om zo'n verticale O shape in de lucht te krijgen. Daarnaast klopt de omschrijving al niet, 30mm maximaal gevuld.... Over de 200 zou ik er nooit voor over hebben, daar heb je 2 goede andere compounds voor. Desalniettemin, als het ze echt lukt een uniek effect voor NL consumentenvuurwerk.

Ik snap de eerste enthousiaste reacties wel, maar ik denk dat als je deze in de straat afsteekt je niet zo onder de indruk bent. Het effect van de cirkel is volgens mij alleen indrukwekkend als je er recht onderstaat, en dat betekend dat je de rest van de effecten niet zo goed kan zien. Tevens is, zoals vaak genoemd, de prijs echt fors te noemen. De effecten die uit de cirkel komen zijn gewoon niet zo groot, als je daarna een dikke 30mm bak afsteekt verbleekt dit denk ik. Tuurlijk is het een uniek effect, en moeten we dat aanmoedigen omdat het veel te veel op elkaar lijkt tegenwoordig, maar deze komt hier echt niet in de straat. Zou het zeker tof vinden als een buurman deze afsteekt haha.

Zooo wat gaaf zeg! Wel aan de prijs, maar dan heb je wel echt wat unieks! Alhoewel ik bang ben dat met de wind van afgelopen jaarwisseling er weinig van overblijft...

Zooo wat gaaf zeg! Wel aan de prijs, maar dan heb je wel echt wat unieks! Alhoewel ik bang ben dat met de wind van afgelopen jaarwisseling er weinig van overblijft...
Dan heb je een geluk, de wind van afgelopen jaarwisseling waait niet meer. Die is al uitgewaaid…

Prachtige en zeer unieke bak. De prijs is fors, heel erg fors. Kwaliteit kost geld, en dat vind ik op zich geen probleem. Maar deze sla ik voor die prijs wel even over. Misschien dat ik de buurman zo gek kan krijgen, want ergens moet je hier wel eens onder gestaan hebben.

Volgens mij schiet deze geen verticale maar horizontale ringen. De video lijkt ook opgenomen vanuit het perspectief wat je zou krijgen als je er vrij dicht onder zou staan. Sowieso lijkt het me niet mogelijk om met de opbouw van de productafbeelding een verticale ring in de lucht te krijgen, of je moet de individuele stijglading laten variëren per tube.

Wat betreft de uitwerking: leuk, bijzonder, maar zeker die falling leaves gaan er niet zo mooi uitzien bij een beetje Nederlandse oudejaarswind vrees ik. Dan zijn de hiervoor genoemde prijzen echt exorbitant hoog voor wat je krijgt qua ervaring. Zelf zou ik dan liever 2/3 compounds met standaard shapes en effecten nemen.

Volgens mij schiet deze geen verticale maar horizontale ringen. De video lijkt ook opgenomen vanuit het perspectief wat je zou krijgen als je er vrij dicht onder zou staan. Sowieso lijkt het me niet mogelijk om met de opbouw van de productafbeelding een verticale ring in de lucht te krijgen, of je moet de individuele stijglading laten variëren per tube.

Wat betreft de uitwerking: leuk, bijzonder, maar zeker die falling leaves gaan er niet zo mooi uitzien bij een beetje Nederlandse oudejaarswind vrees ik. Dan zijn de hiervoor genoemde prijzen echt exorbitant hoog voor wat je krijgt qua ervaring. Zelf zou ik dan liever 2/3 compounds met standaard shapes en effecten nemen.
Hij hoeft niet met alle geweld met windkracht 4-5 de lucht in....

Zo op een zomer dag met een biertje op de buik... Het is net even te gezellig met je vrienden en iemand zegt "vuurwerk zou nu perfect zijn" en jij antwoord "wacht daar heb ik antwoord op!"

Ik zou deze compound graag in een showtje verwerken, oogt echt uniek, maar ojeeeeeeeeeehhhh de prijs. Afgelopen jaar kocht ik voor 259 euries 2x de Transbomber + 2x Cairo Crackling. Ik weet wel wat mijn voorkeur heeft. Jammer van de prijs voor deze zeer fraaie compound.

Uniek, maar voor mij echt veel te prijzig.
Heb hem al wel voor het eerst gespot in een Nederlandse winkel voor 229

Laatst bewerkt:
Absoluut een uniek stukje pyro, maar de prijs maakt hem voor mij niet interessant om te kopen.

Ik kijk voor nu de kat nog even uit de boom! Helemaal voor die prijs! Gaanderweg dit jaar raak ik mss nog overtuigd! Hopelijk op een demo of anders uit films en ervaringen in januari! Uniek in NL is deze zeker!

Die prijs gaat natuurlijk nergens over.
Als je voor een (nieuw op de markt) 100 shots in de freak afgelopen seizoen rond de 100-120 euro betaalde zie ik niet waarom deze veel anders geprijsd zou moeten zijn. De Cocokut Bounty was ook “uniek” (op zijn manier dan) en die was ook waaaay overprized.
Dan liever een mooi (Riakeo?) bewezen blok tegen een schappelijke prijs
Iemand zei eerder 150 in de freak en dat is wel de max naar mijn mening.
Uniek? Zeker! Mooi? Zeker! 200-250 euro?
No thanks

Back
Bovenaan