Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen al omdat jij het compleet gestoord vindt, neem ik er 2.Knetters..... en dan zijn er ook nog mensen die genoemde bedragen zouden betalen. Compleet gestoord.
En de importeurs maar lachen!
3 is beter.Alleen al omdat jij het compleet gestoord vindt, neem ik er 2.
Voor een 170 ofzo ga ik ook wel overstag hoor, maar het weer is wel een probleem idd. We moeten wel enorm geluk hebben voor nog ns een rustige jaarwisseling en daarbuiten stoken...gaat hier in mn straat m niet worden, dan kan ik een probleem voor mezelf creëren. Moeilijk dus, maar dat is met elk (zeker wat sierlijker) fanshape ding ook al wel zo eigenlijk, blijft weinig van over met onze jaarwisselingenIk ga zeker in de gaten houden of ik hem ergens voor een aantrekkelijke prijs kan vinden want zoiets aparts kan ik moeilijk laten staan. Dan moet het wel een keer een o&n zijn zonder die verdomde wind want ik ben bang dat het een ongedefinieerde bende in de lucht is wanneer je deze met windkracht 4 of hoger stookt.
Ze zijn het woordje "zakken" vergeten.Daarnaast klopt de omschrijving al niet, 30mm maximaal gevuld....
Dan heb je een geluk, de wind van afgelopen jaarwisseling waait niet meer. Die is al uitgewaaid…Zooo wat gaaf zeg! Wel aan de prijs, maar dan heb je wel echt wat unieks! Alhoewel ik bang ben dat met de wind van afgelopen jaarwisseling er weinig van overblijft...
Hij hoeft niet met alle geweld met windkracht 4-5 de lucht in....Volgens mij schiet deze geen verticale maar horizontale ringen. De video lijkt ook opgenomen vanuit het perspectief wat je zou krijgen als je er vrij dicht onder zou staan. Sowieso lijkt het me niet mogelijk om met de opbouw van de productafbeelding een verticale ring in de lucht te krijgen, of je moet de individuele stijglading laten variëren per tube.
Wat betreft de uitwerking: leuk, bijzonder, maar zeker die falling leaves gaan er niet zo mooi uitzien bij een beetje Nederlandse oudejaarswind vrees ik. Dan zijn de hiervoor genoemde prijzen echt exorbitant hoog voor wat je krijgt qua ervaring. Zelf zou ik dan liever 2/3 compounds met standaard shapes en effecten nemen.
Ja in FranekerUniek, maar voor mij echt veel te prijzig.
Heb hem al wel voor het eerst gespot in een Nederlandse winkel voor 229