Op zoek naar een cake.

Lieve vuurwerk vrienden,
Mijn broertje is geslaagd voor zijn examen en heeft mij gevraagd om vuurwerk.
Ik ben nu dus op zoek naar i-shape cakes met crackling cry/dragon eggs en/of vergelijkbare effecten.
Zal zelf ook zoeken uiteraard maar het is voor op korte termijn en ben zelf niet echt thuis in het Belgische assortiment als hoe anderen dat hier wel zijn.
Ben erg trots op me kleine broertje dus t mag wat kosten.
Ben van plan om een paar (3,4) cakes met deze effecten overlappend door te lonten.
Alvast bedankt,
En verplaats het topic maar als die verkeerd staat lieve moderatoren haha xx

Als er iemand nog een idee heeft zal die mij ontzettend blij maken!
Weet dat er in de Warrior en Messier collecties een dergelijke cake zit.. Maar veel verder kom ik niet. Waar dit effect enkele tijd terug nog in overvloed te koop was. Alvast ontzettend bedankt.

Edruco.be. Kijk daar eens.

Lootsvuurwerk.nl, 13s assortiment cakes. Kan je ook even navraag bij doen.
1.jpg

En in één van die old skool 19s potten zat zoveel jaar geleden ook één pot met crackling/dragon eggs. Zou je eens na kunnen vragen welke dat is.

Salon roger 13sh cakes.
Crackling three,
Chry blooming
Silver rain in desert,
Red green to crackling.

Pyrostar 19shots crackling thunder.

Jorge New Generation 6.
(Palm with crackling chry)

Zena Warrior - zhangfei.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Om er nog even op terug te komen.
De cakes zijn inmiddels de lucht in.
Bij loots hadden ze van die 13sh potten de versies met crackling niet (meer). Bij pyroshop was die cracklink sky er niet. En ikzelf heb me weer eens vergist in dr openingstijden van zena. Toen ik nog fanatiek daar kwam was dat nog tot 17:00...
Uiteindelijk hadden ze bij loots nog een crackling sky uit de bunker gehaald, de laatste. Heb hier maar de Styx en wenus van Jorge bijgedaan.
Daar was ik zelf wel benieuwd naar.
Alle 3 tegelijkertijd de lucht ingeschoten.
Me broertje blij, ik stiekem ook. En iedereen die er was idem.
De sfeer van Baarle was weer leuk. Toch trekt het mij niet meer sinds die stunt prijzen in nederland..
Kunnen de winkeliers hartstikke gastvrij zijn.
Maar voor mijn geld heb ik nou eenmaal liever meer en beter vuurwerk.
En dan moet je op wat uitzonderingen na toch echt gewoon in Nederland zijn voortaan.
Het is wat langer geworden dan bedoeld, maar alsnog bedankt.. Al was ik er wss uiteindelijk in de winkels zelf ook wel uitgekomen haha :wink:

Om er nog even op terug te komen.
De cakes zijn inmiddels de lucht in.
Bij loots hadden ze van die 13sh potten de versies met crackling niet (meer). Bij pyroshop was die cracklink sky er niet. En ikzelf heb me weer eens vergist in dr openingstijden van zena. Toen ik nog fanatiek daar kwam was dat nog tot 17:00...
Uiteindelijk hadden ze bij loots nog een crackling sky uit de bunker gehaald, de laatste. Heb hier maar de Styx en wenus van Jorge bijgedaan.
Daar was ik zelf wel benieuwd naar.
Alle 3 tegelijkertijd de lucht ingeschoten.
Me broertje blij, ik stiekem ook. En iedereen die er was idem.
De sfeer van Baarle was weer leuk. Toch trekt het mij niet meer sinds die stunt prijzen in nederland..
Kunnen de winkeliers hartstikke gastvrij zijn.
Maar voor mijn geld heb ik nou eenmaal liever meer en beter vuurwerk.
En dan moet je op wat uitzonderingen na toch echt gewoon in Nederland zijn voortaan.
Het is wat langer geworden dan bedoeld, maar alsnog bedankt.. Al was ik er wss uiteindelijk in de winkels zelf ook wel uitgekomen haha :wink:

Offtopic: Vind de stuntprijzen in NL tegenwoordig inderdaad lekkerder dan het kwalitatief vergelijkbare spul uit Belgie.

Back
Bovenaan