Olieslagers vuurwerk zet centrum Boxmeer op kop

moontan

VWC lid
Olieslagers vuurwerk zet centrum Boxmeer op kop

Om 12 uur middernacht vlogen de eerste pijlen van de vuurwerkshow de lucht in tegenover Café Nog´us te Boxmeer! Olieslagers vuurwerk gaf een knallende show die maar liefst 20 minuten duurde. Een publiek van ruim 120 personen begon het jaar met veel en erg mooi vuurwerk. Ondanks het spontane karakter hadden de heren de show goed voorbereid en waren zij met een heel team aanwezig. Vele positieve reacties waren dan ook het resultaat. Een toeschouwer aan het woord: ‘’ik heb hier tijdens oud en nieuw al veel meegemaakt, maar zulke show met consumentenvuurwerk, dat nog nooit!’’

Jeroen Olieslagers nog aan het woord: ‘’Dit was een spontane manier van een show weggeven. Ik sluit niet uit dat we dit volgend jaar weer doen, maar wellicht dan op een andere manier’’. Voor diegene die de show hebben gemist, op de website www.tuincentrumolieslagers.nl vindt u een filmpje ervan

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toch altijd wel leuk dat mensen een showtje geven:):)
Mensen laten genieten van het ooh zo prachtige vuurwerk!

Toch nog een tip voor de volgende keer:
Een pyrotorch is zoveel makkelijker als een aansteeklont:)

Inderdaad heel leuk dat mensen een showtje geven en andere mensen laten genieten van een groot spektakelstuk, ik vind het echter jammer dat het meeste filmwerk naar de grond is gericht en niet naar boven naar de uitwerkingen. Hopelijk heeft er nog iemand dit gefilmd zodat we ook kunnen genieten van alle uitwerkingen :sad:

Back
Bovenaan