Oelewapper [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 302
Artikelnaam: Oelewapper
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Deze kleurrijke bal vliegt en draait alle kanten op!
Tijdsduur: 5sec.
Stijghoogte: 2,5m.
Richtprijs: 0,99

302-Oelewapper600400.jpg

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zou die allang afgekeurd zijn... Zou wel mooi zijn als er weer eens een opstijgende vuurbal kwam, maar dat blijft vast bij hopen.

Leuk dat Lesli ook met veel nieuw klein spul komt, daar zijn grote kinderen blij mee :D

Heb deze in de proefdruk van de folder voor Boerenbond/Welkoop gezien.. De lay-out ziet er goed uit en voor deze prijs lijkt me dit echt een product dat gewoon besteld moet worden om uit te proberen:)

Afwachten dan maar. Lesli heeft inderdaad ook weer veel nieuw klein spul, wat natuurlijk nooit verkeerd is!

ik heb hem gister gezien bij boerenbond, en hij IS ECHT KLEIN!!!!
echt, nog niet eens langer dan een rotje. en niet hoger al de lont in een rotje.
dit ding is echt MINI

groeten tom:bye:

ik heb hem gister gezien bij boerenbond, en hij IS ECHT KLEIN!!!!
echt, nog niet eens langer dan een rotje. en niet hoger al de lont in een rotje.
dit ding is echt MINI

groeten tom:bye:

en waarom zouden ze dat product in een vierkant doosje stoppen als het niet hoger dan het lontje van een rotje is? 't zal wel gewoon een bol van een centimeter van 5-8 zijn, zoals andere starballs.

ik heb geen idee?!
zoals ik al zij, ik heb hem gezien en ik vond hem erg klein,
misschien heb ik iets overdreven, maar klein is ie zeker, daar ben jij het straks mee eens

Heb deze dummy vandaag in de etalage ingeruimd.. tja.. hij is errugggg klein:p
Denk dat ie zo'n 5cm hoog is en 6cm breed oid.
In de productvoorlichting bij een bijeenkomst van Lesli werd ons verteld dat dit product toch zeker tot 2/3meter van de grond zou komen.

Hmm, een originele vroegere Starball draaide heel wat langer en kwam meer omhoog. Ben benieuwd of de moderne versie daarvan lijkt op dit...vind dit voor een euro toch aardig duur voor 't korte effect en korte stijgspurtje.

haha leuk spul dit:)
Prachtig filmpje en ik moet zeggen dat ik nog verbaasd ben over de hoogte dat dit ding springt:)
Heb er 2 besteld en ben er zeer benieuwd naar!

wel duur, 1 euro voor 1 dingetje dat springt

Het is maar net wat jij duur vind.
Dit zijn novelties die toch wel in elke collectie thuis horen.. een beetje het spul van vroegah dat hier in ere gehouden wordt! Het blijft prachtig spul, en ik vind 1 euro echt absoluut niet duur.

Back
Bovenaan