Nistelrode 13-05-2008

Ik heb even gebeld naar Cafferata zelf en er word consumenten vuurwerk en kaarsen t/m 1,9'' geschoten.

De eerste mail die ik kreeg was van de organisator van de Pinkerfeesten en die wist er verder niet veel van dus deze info die hierboven staat klopt 100%.

Ik heb even gebeld naar Cafferata zelf en er word consumenten vuurwerk en kaarsen t/m 1,9'' geschoten.

De eerste mail die ik kreeg was van de organisator van de Pinkerfeesten en die wist er verder niet veel van dus deze info die hierboven staat klopt 100%.

oke dan kom ik dus niet .

Net zat ik door een van de kranten van mijn krantenwijk te bladeren en kwam ik dit tegen:D

2457029984_14e93c534d.jpg

Groeten,
Pyro-rola

Zo! Wat een show zeg. Cafferata heeft echt goed geschoten.
Geen enkele pauze tussendoor en goede candles.

De finale van 8x Extreme knalcake tegelijk was erg gaaf.
Heb weer een aantal mooie foto's gemaakt en Pyromaniac en ik weer een paar mooie opbouw films.

Heb zeker geen spijt dat ik naar deze show ben geweest.
Jullie zien morgen of overmorgen de film en de foto's hier wel verschijnen.

Groeten,
Pyro-rola

Zo ben weer thuis, heb genoten en heerlijk kruit lucht opgesnoven :cool: heerlijk showtje! consument + prof candles :D geen enkele pauze continue brulde of knalde wel iets in de lucht! vooral de finale die was top :D

Pyro-rola heeft mooie foto's gemaakt en ik heb uiteraard de show gefilmt :bye:

morgenavond kunnen jullie een film van mij verwachten + foto's van opbouw + show :bye:

Straks zetten we even snel 5 foto's online zodat jullie toch even een indruk krijgen:D
Voor de rest moet je morgen wachten:p

Verklaar je nader.!!! Dat hadden we niet afgesproken. :p:p:p

Ja inderdaad kom ik snel naar huis om die film te zien.
WHaha...

Fred ik dacht al dat je zo'n reactie zou schrijven haha.
ben benieuwd naar het filmpje en de foto's.
Hoe was die extreme cake die wou ik namelijk kopen en misschien wel meerdere keren want die had dacht ik een hele snelle tempo ik denk dat 8x helemaal een grandioze geweld geeft :devil:
Van ARMY-collectie toch?

Laatst bewerkt:
Ik de hele dag zwoegen op mijn werk om op tijd klaar te zijn.
Denk ik, lekker thuis, lekker chillen.
Koppie koffie, sigaartje en het filmpje van Michael. :p:p
Niet dus. :bonk::bonk::bonk:

Maakt niet uit mannen, morgen weer een dag.

BTW wat wordt het volgende show bezoek mannen?

Ja, die is van de Army collection en die 8x gingen goed hard!:shocked: Misschien dit jaar ook maar eens 8x tegelijk doen:p

Back
Bovenaan