New Messier A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL05
Artikelnaam: New Messier A t/m L
Aantal schots: 16
Netto Kruitgewicht: 135 gram
Effectomschrijving:
New Messier A golden tail up to golden time rain,blue tail up to blue peony+white strobe
New Messier B green tail up to red peony+green strobe,green tail to green peony crackling
New Messier C red tail up to red peony+ white strobe, greentail up to purple peony+ white strobe
New Messier D golden teil up to golden willow+white strobe, golden tail to golden willow+crackling
New Messier E yellow tail to yellow stars+ silver strobe, green tail up to yellow palm+crackling
New Messier F yellow tail up to blue peony+white strobe, yellow tail up to green strobe+ time rain
New Messier G yellow tail up to yellow+green peony, green tail up to green strobe+ time rain
New Messier H yellow tail up to yellow coconut+ white strobe, yellow tail up to yellow coconut+ golden time rain
New Messier I green tail up to red+green peony, silver tail up to silver glitter+ crackling
New Messier J red tail up to red coconut+ silver glitter, red tail up to green coconut+silver glitter
New Messier K red tail up to red coconut crackling, silver tail whistling
New Messier L red tail up to red peony+golden time rain, green tail up to green peony+ golden time rain

Verpakkingseenheid: 12/1
Prijs: € 11,00
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
stuk voor stuk mooie bakkies . mooi strak in het pak
op het eerst gezicht weinig op aan te merken . ik ben zeer benieuwt

Laatst bewerkt:
tj zoals de eerdere masier kwa grote van efect!
gewoon weg lkker voor de prijs.
nette cakjes

ik ben opzich best te spreken over deze cakes .
maar ik vond dat ze wal wat te hoog schoten .
maar het het is zeker geen mis koop

Vind eerlijk gezegd ook de oude messiers mooier. Jammer dat de helft afgekeurd is, wat was de reden?

Vind eerlijk gezegd ook de oude messiers mooier. Jammer dat de helft afgekeurd is, wat was de reden?

Misschien dat je hier iets meer aan hebt?

Dit las ik net op FPM:

Er zijn wat producten van Zena Nederland die afgekeurd zijn na de keuring van Vrom. Het gaat hier om 2 kleine cakes en 1 grote cake uit het cosmopolitan pakket. Wij zullen de prijs en de foto van dit pakket zo snel mogelijk aanpassen. Hij blijft namelijk wel in de verkoop.

Daarbij is de helft van de New Messiers ook afgekeurd en de Blue Soaring Flowers.

Wat er precies aan de cakes niet goed is werd me niet verteld en is denk ik ook niet belangrijk voor ons.

Ik kan wel wel raden waarom die messiers zijn afgekeurd, waarschijnlijk vallen ze gewoon veel te snel om. Zit namelijk redelijk wat kracht achter deze kleine potjes. Jammer dat ze nu zijn afgekeurd, en ben ook benieuwd welke andere producten dat zou ik namelijk toch wel graag willen weten voordag ik bestel zodat ik geen vervangers krijg waar ik niets aan heb.

Dat is jammer, ik heb ze alle 12 al besteld:(. Dan maar van 6 messier potjes 2x, is ook wel mooi om door te lonten denk ik zo.

Misschien dat je hier iets meer aan hebt?

Dit las ik net op FPM:

Er zijn wat producten van Zena Nederland die afgekeurd zijn na de keuring van Vrom. Het gaat hier om 2 kleine cakes en 1 grote cake uit het cosmopolitan pakket. Wij zullen de prijs en de foto van dit pakket zo snel mogelijk aanpassen. Hij blijft namelijk wel in de verkoop.

Daarbij is de helft van de New Messiers ook afgekeurd en de Blue Soaring Flowers.

Wat er precies aan de cakes niet goed is werd me niet verteld en is denk ik ook niet belangrijk voor ons.

Het zou hierbij met name gaan om de verpakking, dus niet zozeer de cakes zelf.
Maar het probleem is dat op veel websites al het complete messier-pakket wordt aangeboden. Mocht dan toch een gedeelte afgekeurd worden, dan zal de verkoper een vervangende pot moeten leveren.
En dan is 't maar de vraag of die vervanger naar jou smaak is :sad:

Ik had een karton New Messier gekocht. Ik kreeg de karton geleverd zoals de winkels het ook geleverd krijgen, dus nog met een ijzeren kooi eromheen. In de karton zaten de New Messier A (2x),B,C (2x),D,E,F,I,J,K en L.
Vond de cakes erg mooi! Goede harde burstknallen en ze schoten met een flinke kracht omhoog. Deden niet onder voor de belgische Messiers die ik ook had. Alleen waren er veel cakes met dezelfde soort effecten.

zeker mooie potjes!
de gene met de willow er in was mijn favoriet die wil ik volgendjaar 12x los!
want oohw wat een leuk ding voor het geld

Back
Bovenaan