Neon Ghost

Ik heb niet alle filmpjes bekeken. Maar ik zie nergens een perfect ghost effect.
Perfect ghost moment is voor mij burst en/of effect, dan heel even echt zwarte lucht, dan overal oplichtende sterren.
Dit kost tijd natuurlijk, dus een rammer kan dat nooit doen.
“The scream” deed dat voor mij al echt heel veel beter in de overgang van de fluiters naar het rood.

Eigenlijk is dit ook geen echt ghost effect, je ziet een echt ghost effect niet in consumentenvuurwerk. Eigenlijk heet het "plum" en je hebt tegenwoordig ook iets dat er op lijkt en dat wordt door de specifieke importeur weer "Eisblümen" genoemd zo uit mijn hoofd.

Deze ook geschoten, maar geen idee hoe of wat. Was dit jaar weer overduidelijk dat ik teveel had, waar door ik niet heb genoten van elke cake zo als ik zou moeten doen. Komt dus weer op de lijst voor een herkansing :wink:

Twee geschoten, prima potje voor 20 euro maar meer ook niet. Leuke effecten en kleuren, had wel gehoopt op meer plum/ghost effect zoals van de tijd voor het zilverfolie op de buizen.
Bij de tweede video (als eerste opgenomen) was mijn camera blijkbaar niet horizontaal gaan filmen, daarom als short.

Back
Bovenaan