Nachtbrakerstopic 29-30 December

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2010. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen tijdens de verkoopdagen.

Ja dit heb ik wel nodig vannacht. Alhoewel ik rond 2'en wel weg ben denk ik. Ik wacht nog op Fred.

Ik blijf nog op tot 2 uur, dan is Bob Marley denk ik wel voorbij gekomen in de top-2000 :D

Morgen mijn vuurwerk ophalen, weet trouwens niet eens meer wat ik had besteld. (Had ik nou wel een pijlenpakket besteld of niet XD XD)

Heb mijn collectie wel zo'n beetje compleet. Lekker veel vuurwerk gestookt al ( ..:D.. )

Uiteraard ook wel een beetje gefilmd.

Heb vandaag echt pas 2 binkies geknald.. meer niet!
Nu heb ik natuurlijk niet super veel potten maar normaal is er elke dag toch wel wat sier in de lucht :D

Net thuis bij vrienden vandaan. Daar ook wat gestookt met waarschuwing van de politie tot gevolg. We mochten van hem wel doorstoken zolang het geen knal meer was. Viel me heel erg mee van hem!

Heb mijn collectie wel zo'n beetje compleet. Lekker veel vuurwerk gestookt al ( ..:D.. )

Uiteraard ook wel een beetje gefilmd.

Ben benieuwd.. :D
Ik ga maar eens slapen nu want was een korte nacht gisteren heb slechts 5uurtjes geslapen omdat de wekker om half 6 alweer afliep :p
Veel plezier nog iedereen en tot moggel..

ik kon net de hele tijd niet op het forum...
anyway, ik heb vandaag mijn vuurwerk lekker binnengehaald. Ga morgen misschien wat rotjes afsteken, maar niks meer kopen. dus morgen is de dag dat de dag erna de grote dag is :D fijne nacht mensen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan