Nachtbrakerstopic 28-29 december

Torrr

VWC lid
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2014. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00, pas dan is het avond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen naar Haoken Oisterwijk :)
Dinsdag klein spul bij Dumpshop Feenstra.
begint toch wel te kriebelen hier nu :D
alhoewel ik denk dat ik beter kan slapen dan afgelopen jaar..

Morgen ook een zeer drukke dag hihi moet naar 4 winkels,s altijd leuk vuurwerk ophalen..

Hopelijk ken vannacht een beetje goed slapen.. vorige jaar lag ik ook meer en deels wakker

Dit jaar de aankopen verspreid ophalen, morgen 2 kleine bestellingen halen rond 14.00 uur. De 30ste een rit naar Genemuiden en Koekange.

Eerst nog even werken morgen. Rond 15:00 alles ophalen, uitpakken, bekijken en foto's uit dit topic in de gaten houden.

Van 00:01-00:31 kan ik mijn bestelling via Kartonvoordeel, bij de Rijswijkse ophalen. 0700-0900 naar Auto Ypenburg om daar 3 bestellingen op te halen en tot slot van 0900-1100 naar Binckhorst vuurwerk.

Denk nog wat klein spul bij het Hapje halen en ik ben weer voorzien

Mijn planning.

08:00 - 09:00 @ De Vuurwerkdumper
12:10 - 12:29 @ Vuurwerkplanet.nl
20:15 - 20:30 @ Haokan Vuurwerkshop

Om de een of andere reden is "het gevoel" vele malen minder als voorgaande jaren..

Hoe het komt weet ik niet... avp waarmee ik opgegroeid ben, de uren verandering, het ouder worden?

Maar we maken er weer een knallend uiteinde van!

Om de een of andere reden is "het gevoel" vele malen minder als voorgaande jaren..

Hoe het komt weet ik niet... avp waarmee ik opgegroeid ben, de uren verandering, het ouder worden?

Maar we maken er weer een knallend uiteinde van!

Is de leeftijd, ik ken dat gevoel... heb hetzelfde, vroeger lag je wakker en was je onrustig.
Verder speelt het ook wel mee dat Groen Links geneuzel die een negatieve stempel probeert te drukken

pff merk gewoon aan me geschiedenis van YouTube dat het er weer begint aan te komen... honderden filmpjes afgelopen dagen bekeken.

Back
Bovenaan