Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?
Dit is nog eens een goede vraag. Na 2 jaar vuurwerkverboden hou ik de hoop er in, hoewel ik ook rekening hou met een worst case scenario. Enfin het meest kijk ik uit naar de Garden Party 3 van Pangu. Die box heeft gewoon alles voor mij. Prachtige effecten, goede burst en ook veel diverse effecten.
Als ik 1 artikel moet noemen zou ik nu zeggen de Full Assault. Vind dat echt een prachtige bak voor 25mm. Verder ook benieuwd naar de obsessed en hoe de Special 4 het in de straat doet. Maar ook naar het vele kleine spul in cat2 ben ik benieuwd.
Ik kijk het meeste uit naar de branco van evolution. Hopelijk heb ik een 2018 versie, of 2020 en/of nieuwer. Weet iemand of die vanaf 2020 alweer alles zonder vertraging schiet? Zou eventueel in het buitenland terechtgekomen kunnen zijn toch?