Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?

Van de bestelde producten toch echt de
Triple X. Dit alles naar aanleiding na het filmpje van Tatanka

Kijk het meeste uit naar de nieuwe collectie van MagnumVuurwerk. Kan over een paar dagen zeggen of dat terecht is.

Qua producten die in bestelling staan kijk ik het meeste uit naar code red

Op dit moment naar de Golden Illussion en de Hardcore Helium.
Verder heb ik op de Rat, Mission Chemical, Tuning Paradox, Superior Commander, Wall Of Blink,
Golden Sky, Stormtrooper na, alleen maar producten die al een jaar of langer worden geproduceerd.

Maar buiten dat feit : ik kijk eigenlijk altijd uit naar al mijn producten, want of ze nu nieuw op de markt zijn of niet, ik kies ze altijd heel zorgvuldig en kritisch uit :wink:

Tot nu toe heb ik zin in alles dit jaar veel producten die ik nog nooit geschoten heb en toch al een tijdje mee gaan.
Maar toch het meeste zin in de triple x en de shots of anarchy. Stiekem ook in de oude vertrouwde winternight.

Waar ik nu het meest naar uitkijk is de Undercover van Vuurwerktotaal. Deze bak gewonnen maar weet totaal niet wat het is. En verrassing dus. :)

Hmm, Crackling Traum denk ik maar Mega Maxi ook wel weer. Oman, ook benieuwd naar hoe die in de straat imponeert. Blushing Crossettes...Caff gold mine to color...

Branco, Mega Willows, NoiZ, vooral de Evo boxen lijken me vet. China red ook na aanleiding ban de filmpjes ban de pyrofanaat alleen is er twijfel ingeslopen na de demo in scheveningen

6 Elements, staat al jaren op het verlanglijstje maar nog nooit gehad. Eindelijk dit jaar in de collectie!

Eigenlijk naar alle grote Funke blokken. Dit is voor mij het eerste jaar met Funke en ik ben heel benieuwd of de hoge verwachtingen t.o.v. het Nederlandse vuurwerk waargemaakt gaan worden.

Veel dingen waar ik vooral heel nieuwsgierig naar ben, bijna niks op de lijst staan dat ik eerder heb gehad.
Maar waar ik toch vooral heel erg naar uitkijk zijn Paranoid van Funke en Sacramentum van Argento.

Vooralsnog van mijn bestelde vuurwerk kijk ik erg uit naar de W-shape Dominator van Magnum en de Las Fallas van Red Wire. Zijn over van afgelopen jaar, maar daar verwacht ik, zeker na een jaar drogen, bijzonder veel van.

Van de nog te bestellen producten kijk ik enorm uit naar de Armageddon, de Pyro Papel en het vuurwerk van Funke!

Las fallas is toch China red ?

Waar kijk ik t meest naar uit? Poh moeilijk.
Screaming elevator, blue night fire, geisterblitz, code red, transbomber of Klein spul zoals super celebration, vuurwerkmania super star, wolff de oude rage.. eigenlijk alles wat ik bestel wel hahaha

Om de vrouw te overtuigen weer een bestelling te doen mocht ze van mij 1 box uitzoeken
Dit is de splitting rainbow prof style weco geworden
Ben normaliter niet zo into weco maar deze maakt me wel nieuwsgierig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan