Mythos.

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 805
Artikelnaam: Mythos
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten:
Effectomschrijving: De schoonheid en helderheid van de rode, groene, blauwe en gele fish effecten zijn ongekend. Iedereen kan hiervan genieten: jong en oud, man en vrouw.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €. 8,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

805_mythos_345x600.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ook dit is een super mooi product.
Echt een unieke fontijn,, je moet ervan houden, maar ik vond hem top.

Omschrijving doet denken aan de gekleurde druppel-vlammen van de Weco Laser.
Zou Lesli zou slim zijn geweest om hier iets mee te doen?

Omschrijving klinkt goed, ik kijk uit naar het eerste filmpje.

Deze heeft idd dezelfde effect als Laser, deze duurt alleen iets korter maar is wel krachtiger.

je kunt op geen een filmpje zien hoe mooi dit effect in het echt is,

nu nog een mooie prijs en ik hoef geen ritje meer naar duitsland :p

Prachtige kleuren waren dat en dat maakt t wel tot een uniek product. Einde van het jaar maar s beginnen met deze zeer fijne fonteinen.

Ongeacht de prijs kan ik Lesli een compliment geven. Goed ingespeeld op een vraag die afgelopen jaren werd gepost op het forum. Hulde!

Schitterde fontein eindelijk eens iets anders dan al die andere fonteinen, gister in het echt was hij nog mooier! Blijft altijd lastig om dit soort effecten op film vast te leggen. Komt zeker in mijn collectie bedankt Lesli.

Topper van een fontein. Ik ben een kleurtjes man,dus deze moet er zeker komen. En voor die prijs,kan je hem niet laten liggen.

Als één van de weinig producten staat deze toch al op de definitieve "nog kopen" lijst.
Echt heldere kleuren, lekker rustig, en toch zo.. mooi.

Ik ben overtuigd!

Wat zijn de afmetingen van dit ding eigenlijk?
Hoeveel passen er hier van in één karton?

Volgens mij is dit nogal een knoepert, kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Prachtig product. Prijs misschien wat aan de hoge kant voor een 'niet vulkaanachtige fontein' maar de uitwerking hiervan maakt alles goed. Misschien bij de plaatselijke Lesli dealer nog aanschaffen op oudjaarsdag zelf, is toch het proberen waard.

Back
Bovenaan