Mystery Potje [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer:199
Artikelnaam: Mystery Potje.
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: Info Volgt
Tijdsduur: 19 sec.
Stijghoogte: 8 m - 12 m
Richtprijs: € 9,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bijwww.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Copyright vuurwerkcrew.nl

Dit komeetpotje wordt uitgebracht in zwarte label zonder tekst

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben zeer benieuwd naar dit zwarte misterieuse doosje :D, wordt dit nu het artikel van 2010 ?
Ik WIL een filmpje zien :D, jullie van de crew hebben hem gezien en wij moeten het hebben van een stukkie text van jullie :p:p

Hierbij een RECTIFICATIE omtrent het Mystery potje er werd gezegd dat het een single shot mortier was maar deze informatie klopt niet.

Het is een 16 schots potje met grootse uitwerking verdere info volgt.

Volgende is medegedeeld door N. de Laure' medewerker Lesli vuurwerk:

Dit komeet potje gaat 9.95 kosten en hebben jullie allemaal super beoordeeld, de verkoopwaarde is normaal veel hoger maar wij gaan het helemaal met een zwartlabel zonder tekst in de markt brengen onder de naam Mystery pot.

Na de buitenwereld toe weten we niet wat er in zit, alleen de mensen die op de avond mee zijn gegaan naar de show in Duitsland weten dat en die waren allemaal enthousiast

Hierbij een RECTIFICATIE omtrent het Mystery potje

Na de buitenwereld toe weten we niet wat er in zit, alleen de mensen die op de avond mee zijn gegaan naar de show in Duitsland weten dat en die waren allemaal enthousiast

haha, ik wil even opheldering dan : hebben de mensen in Duitsland die dol enthousiast waren niet iets door elkaar gehaald dan ?
Die krijgen daar namelijk iets te zien wat daar als een singleschots mortier potje wordt aangeduid en daar helemaal waus van werden. Nu blijkt dit echter een 16 schots cake te zijn. Werd daar toen gezegd bij het schieten van het stuk dat het 16 afzonderlijke mortieren waren oid ? :p

Zoals gezegd de info die wij hebben gehad klopte niet, en wij kunnen dit niet nakijken aangezien wij de schietlijsten moesten inleveren omdat het allemaal nog samples waren.

Het enige wat ik je kan vertellen Torrr is dat wij die avond zoveel mooie nieuwe producten hebben gezien dat ik dacht door deze informatie het product was die wij bedoelde.

Deze info van de 16 schots heb ik ook pas vandaag ontvangen vandaar de retificatie
ik kan je vertellen dat deze nog komt naderen info volgt.

Hoop hierbij een antwoordt op je reactie te hebben gegeven.

Zoals gezegd de info die wij hebben gehad klopte niet, en wij kunnen dit niet nakijken aangezien wij de schietlijsten moesten inleveren omdat het allemaal nog samples waren.

Het enige wat ik je kan vertellen Torrr is dat wij die avond zoveel mooie nieuwe producten hebben gezien dat ik dacht door deze informatie het product was die wij bedoelde.

Deze info van de 16 schots heb ik ook pas vandaag ontvangen vandaar de retificatie
ik kan je vertellen dat deze nog komt naderen info volgt.

Hoop hierbij een antwoordt op je reactie te hebben gegeven.

Mijn dank is zeer groot waarde Marco :applause:

:D:D:D

We waren zeker enthousiast over deze cake,zou zeggen laat je verrasen en ontrafel de mystery:)

Laatst bewerkt:
Nou, de verwachtingen raken zo wel heel hoog gespannen. Kijken of het potje dat dan ook kan waarmaken.
Wat al wel duidelijk is, is dat Lesli dit jaar qua namen en verpakkingen heel creatief te werk gaat; heerlijk kleurrijk en(/of, haha) opvallend.

En ook de prijzen zijn echt goedkoop voor de nederlandse markt. Zoals ik dat bericht las lijk me dit echt wel de moeite waard om er 1/2 van te nemen.

Haha ze weten het wel zo te presenteren dat iedereen enthousiast wordt :p Mijn interesse is in ieder geval gewekt. Als ze hem bij Welkoop/Boerenbond verkopen haal ik er wel eentje :)

kom kom jongens, niet gaan kijken naar de effect omschreiving, die is er niet eens.
gewoon luisteren naar de mensen die hem hebben gezien, en die vondem hem wel goed zie ik.
gewoon nemen, 10 euro is niet duur,

wat jullie?

kom kom jongens, niet gaan kijken naar de effect omschreiving, die is er niet eens.
gewoon luisteren naar de mensen die hem hebben gezien, en die vondem hem wel goed zie ik.
gewoon nemen, 10 euro is niet duur,

wat jullie?

Smaken verschillen, ik ga niet zomaar iets kopen wat andere mooi vonden. Wil zelf toch wel weten wat er uit komt.

Smaken verschillen, ik ga niet zomaar iets kopen wat andere mooi vonden. Wil zelf toch wel weten wat er uit komt.

klopt, maar de meeste die hem al gezien hebben vinden hem mooi.
natuurlijk moet ik hem wzelf ook zien, maar het commentaar is niet negatief:p

Ben het met leslifan eens, als de mensen die hem gezien hebben er positief over zijn, en de prijs redelijk laag ligt voor Nederland,en zeker voor Lesli, ga ik denk zeker 2 nemen! ( wij hebben alleen Hardix vuurwerk en Lesli vuurwerk hierzo dus heb niet zo'n ruime keuze )

Mag dit wel dan, er was toch ook gedoe om die pijlen (extreme bang rockets) van B&W zonder tekst...???

Wel een leuk idee trouwens en ik schaf hem wel aan denk ik :bye:

9.95 staat in de beginpost he? Dat durf ik wel aan. Misschien zelfs 2:p Of eerst 1 om te proberen en dan misschien nog 1-2 of wel 3:p

Back
Bovenaan