Multicolour Diamond

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC008.jpg

Artikelnummer: DC008
Artikelnaam: Multicolour Diamond
Effectomschrijving: Multishot met zilver sterren en crackling boeketten.
Richtprijs: 14.95
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb deze zelf nooit in werkelijkheid mogen zien, maar op film heeft deze mij altijd al aangesproken. De prijs is heel belangrijk bij deze cake, zoals gezegd, een lage prijs voor een dergelijk product.

Ik denk dat velen deze wel hebben gehad, ben benieuwd naar hun ervaringen, misschien dat ik deze dan toch eens aan moet schaffen. :wink:

Hij ziet er erg overtuigend uit. Mooi effect en een leuk aantal schoten.
Een aanrader zou ik toch zeggen?:cool:
:bye:

:bonk: het is echt helemaal te gek voor die prijs.Ik had hemvorig jaar is echt super ik verwachte er niet veel van want filmpjes zijn niet zo als in het echt.Maar hij is echt een aanrader ik koop hem dit jaar weer miss wel 2.

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de begin post geplaatst

Wat ik erg mooi aan deze cake vind zijn de zilveren blinkers met blauwe sterren in het begin, de kleur blauw in die effecten was erg mooi helder en in combinatie met die zilveren blinkers was top.

Daarna worden er gouden effecten en crackling geschoten wat ik persoonlijk wat minder uit de verf vind komen bij deze cake.

De richtprijs is 12.50 en ik vind dat een goede prijs voor deze cake, zal zijn geld wel waard zijn.

ik heb multicolour diamond ook mee mogen maken dit jaar en had deze in combinatie met de crackling pearls en de Crystal Palace gekocht voor 35 euro (nette prijs vind ik zelf). Deze drie waren het geld dan ook zeker waard naar mijn mening.

mulicolour diamond heeft mooie heldere effecten zoals kruitsnuiver al zei:)
een aanradertje:rolleyes:

Deze ziet er goed uit.
Ga ik voor de komende jaarwisseling ook kopen.
En zoals al eerder genoemd is er eindelijk een pot in de diamond collection die wat goedkoper is. Zo word het ook een beetje interessant voor de mensen met een kleiner budget.

IS zekers een mooie pot had wel iets beter gemogen maar voor 12€ wat ik zag heb aan de andere kant ook wel wat moois

veel te snel weg
effecten zijn redelijk
maar koop voor dat geld liever een andere pot

Laatst bewerkt:
als ik dit filmpje nu zo zie vind ik hem echt minder geworden. vorig jaar was het 2e effect echt veel groter dan dat ik nu zie bij beide potten. deze is er echt op achteruit gegaan ten opzichte van vorig jaar.

Ik heb er nog één van vorig jaar staan, ik hoop dat hij beter is dan degene die op de film van de demonstratie hierboven staan. Die vind ik wat tegenvallen. De blinkers en de finale zijn wel leuk (zeker gekeken naar de prijs) maar er zitten een paar schoten bij waarvan ik denk dat het echt heel zonde is. Maar het kan ook zo zijn dat het goud helemaal niet pakt op de camera. Keesiej zou jij dit kunnen bevestigen?

Nou, ik kan je vertellen dat deze echt veel minder is geworden. Met name het 2de effect stelt echt niets meer voor.... Waren nog kleinere effecten dan de Blue Peony's van de Asian Budget B... Hou je dus nog 9 aardige schoten over en dan is 15,95 toch echt te duur! Deze komt er niet meer in, liever de Gold/Blue Palm van Zena of iets :)

Back
Bovenaan