Monster Mania

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1131
Artikelnaam: Monster Mania
Netto Kruitgewicht: 400
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Deze bak vuurt rode sterren en rode glitters af, afgewisseld door professionele effecten van het grootste caliber
Tijdsduur: 24 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: € 24,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1131-Monster-Mania.png

Laatst bewerkt:
Ook een zeer mooie cake maar deze springt er in de freestyle collectie voor mij het minste uit door dat zijn effecten behoorlijk gewoontjes zijn en ik er niet echt iets specials in vind zitten.

Deze sprong er gisteren ook duidelijk uit op de demo, wij waardeerden hem zelfs met een 10 vanwege de uitwerking in combinatie met de prijs van 25 euro. Prima geweld met variatie aan effecten en kleuren.

Heb hem zelf met een nette 8,5 beoordeeld. Erg goede cake voor nog geen €25! Lekker tempo, goede effecten, hij heeft eigenlijk alles.

Bedankt voor het zo snel uploaden van de films Mike!

Een van de beste. Heb hem ook hoog gewaardeerd. Lekker tempo, leuke afwisseling en leuke prijs.

Mooi om te zien dat VWT net als vorig jaar weer met schitterende nieuwe producten komt voor een betaalbare(!) prijs. Iets wat de concurrentie toch vaak nalaat (zo'n prijs).

Normaal hou ik wel van enige variatie in een cake, maar bij deze totaal geen last van. Goed tempo, mooi uitgevoerde effecten en een zeer nette prijs! Toppertje!

hier is niet zoveel mis mee. De effecten zijn prima, single shot afgewisseld met salvo.
Verder is de prijs ook dikke prima. Leuk leuk leuk...
greetzz

Ik zie natuurlijk alleen maar films, maar deze is de mooiste die ik dit jaar heb gezien.
Geweldig, wat een super bak! Helemaal mijn ding.
En dan de prijs...
Het kan dus wel, ook in 2013 nog.
Vorig jaar de beste importeur; dit jaar weer hoor, wat mij betreft!

Ik zie natuurlijk alleen maar films, maar deze is de mooiste die ik dit jaar heb gezien.
Geweldig, wat een super bak! Helemaal mijn ding.
En dan de prijs...
Het kan dus wel, ook in 2013 nog.
Vorig jaar de beste importeur; dit jaar weer hoor, wat mij betreft!

Ik vind dat nog wel vroeg hoor :p

Ik ben wel met je eens dat je blij word van de prijs kwaliteit verhouding.

Ik vind dat nog wel vroeg hoor :p

Ik ben wel met je eens dat je blij word van de prijs kwaliteit verhouding.

Precies, en daar gaat het mij nou net om.
Het is zeker vroeg, en er zullen ongetwijfeld nog veel meer mooie, en waarschijnlijk ook nog wel mooiere producten van andere importeurs verschijnen.
Maar ik denk dat geen enkele importeur aan deze prijs/kwaliteitsverhouding zal kunnen tippen.

Of het moet GBV/Weco zijn.... :D

Maar ik hoop natuurlijk dat deze gedachte vele malen helemaal fout zal blijken te zijn!
En dan zal ik dat met het grootste genoegen erkennen...

Live was dit echt een topper, had ook een van de hoogste cijfers op mijn schietlijst. Ik vrees alleen dat het hier een sample betrof.

Afgelopen jaar werden er ook samples geschoten op de demo van VWV en mijn ervaring met oud en nieuw was dat ze zeker hetzelfde waren, al dan niet beter. Je weet t nooit natuurlijk maar persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in.

op de video van de demo is hij al iets minder dan op china film zoals bij elke dealer dus zal wel mee vallen. Voor 25 euro kan je nooit klagen als je kijkt naar bijvoorbeeld de hier op het forum besprokken happy pot van GBV Weco :)

Mijn favoriete effect en perfect uitgevoerd.
Goed tempo en een nog betere prijs.
Zeker een van mijn favoriete nieuwkomers dit jaar.

Nogmaals de films bekeken en mijn aantekeningen van de demo, maar man wat een topper was en is dit. Deze staat zeker in de straat dit jaar.

Oef, wat was ik enthousiast na het zien van de eerste film.
Maar na de demo in Lopik is dat wel een stukkie minder, helaas.
De los geschoten boeketten vond ik nog wel goed, maar de salvo's waren echt wel een stuk magerder dan ik me had voorgesteld.

Omdat hetzelfde wat mij betreft geldt voor de Big Five, vraag ik me af of dit weer het bekende vochtverhaal zou kunnen wezen?
Ik hoop het maar, en wacht in spanning de volgende demo af waar deze jongens geschoten worden.

Kwam deze nog op film tegen net, maar ik herkende hem gewoon niet eens, echt bij lange na niet zoals op de demo in september, zonde, want die was supervet, de definitieve versie vind ik gewoon matig.

Back
Bovenaan