P pyroboy VWC lid 31 dec 2015 #1 Vandaag feliciteren wij Mike met zijn verjaardag! Geniet ervan..en wat betreft vanavond.. we hebben landelijk een showtje voor je geregeld! Bijlagen 11ae8f3d3c5a3c64c45f61e0ae3b2eb9.jpg 24,2 KB · Weergaven: 0
Vandaag feliciteren wij Mike met zijn verjaardag! Geniet ervan..en wat betreft vanavond.. we hebben landelijk een showtje voor je geregeld!
Djaimy VWC Moderator Forumleiding 31 dec 2015 #3 Gefeliciteerd Mike! Mooie dag heb je uitgekozen voor je verjaardag!
L lawinebom VWC lid 31 dec 2015 #7 Mooiste dag om jarig te zijn. Heel de wereld viert jou feestje mee. Gefeliciteerd.
maxxpower VWC lid 31 dec 2015 #14 Haha gefeliciteerd man en inderdaad een super dag om jarig te zijn.
elburgersc VWC lid 31 dec 2015 #15 Inderdaad dit is de mooiste dag om jarig te zijn!! Proficiat en ik denk dat iedereen jou feestje viert vandaag. Knallende dag gewenst...
Inderdaad dit is de mooiste dag om jarig te zijn!! Proficiat en ik denk dat iedereen jou feestje viert vandaag. Knallende dag gewenst...
Mattenfreak Administrator Forumleiding 31 dec 2015 #17 Bedankt jongens! En ik waardeer het dat jullie allemaal iets afsteken vandaag!
J Joppiesaus VWC lid 31 dec 2015 #19 Gefeliciteerd kerel ik draag wel een paar pijlen aan je op straks!