Midnight Glory

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC1416
Artikelnaam: Midnight Glory
Bruto Gewicht: 1000 gram
Netto Kruitgewicht: 168 gram
Aantal Schoten: 12
Effectomschrijving: Silver tail to brocade, Silver tail to salute
Verpakkingseenheid: 16/1
Richtprijs: € 12,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
DIt is nou wat ik bedoel en zeker qua prijs kwaliteit verhouding zeg...
Heerlijk lang hangende brocades en dat voor 16 euri :D
Ik zeg een stuks of drie en dan tegelijk afsteken...wat een geweld krijg je dan :D

Kijk, dat is nou een mooie potje voor een goede prijs. Én een kans om die originele 'salutes' in 't echt mee te maken :D

Wat brengt royal firework toch prachtige potten !! voor mij is dit de legale weco carat met salute finale

Geweldige cake. Zou ik wel willen hebben. Mocht er een mogelijkheid komen om Royal Fireworks te kopen, (Jeroen probeer het! :p) dan haal ik deze zeker!

Die finale is super. Het is naar mijn weten de enige importeur die dit soort finales in cakes doet. Wat kan ik toch genieten van zulke dingen! :D

Laatst bewerkt:
Dit vind ik ook een prachtige cake :D
Mooie broccades en de 3 schots knalfinale maakt hem helemaal compleet.
Ook nog eens bijna een maximale tubelading.
Voor € 15,95 vind ik dit zeker een toppertje!

het is en mooie cake dat ff voor op .
maar zou hij wel door de keuring komen want het salute want een salute efeckt mag toch niet ??

maar zou hij wel door de keuring komen want het salute want een salute efeckt mag toch niet ??

Ik denk dat ze het wel mag hoor. anders hadden ze deze cakes ook niet ontwikkeld. trouwens, het is geen echte salute. (met Titanium Salute etc.)

Heren,

Alle vuurwerk artikelen van Royal Fireworks zijn gebouwd, ontworpen en getest naar het vuurwerkbesluit en de nederlandse wetgeving! :bye:

Erg tof potje dat zo'n beetje voor elk budget weggelegd is! Vooral de salutes als finale zijn erg tof! Zulke salutes ben ik nog niet vaak tegengekomen in legaal vuurwerk :)

Voor mij is deze cake toch wel een topper, goede prijs kwaliteits verhouding, de brocades blijven lang zichtbaar, en hij sluit af met 3 snoeiharde salutes.

Mooie brocades en dan ook nog eens een salutefinale erachteraan en dat alles voor een hele acceptabele prijs :thumbup:

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 12.50 ( de prijs was eerst € 15,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

wat een mooie pot zeg. echt een pot voor elk budget. en dan heb je ook nog een topper in huis, waar de effecten lekker lang blijven hangen. en de finale is echt top.een dikke aanrader voor mij.

Back
Bovenaan