Mei meeting LVC Zena 2012

ylke

VWC lid
Ook de leuke vriendenclub van Zena vuurwerk zal dit jaar een mei meeting organiseren, is te lezen op de onderstaande tweet en facebook.
Zin in een gezellige middag hou dan deze topic in de gaten.

Zena Vuurwerk
Binnenkort maar eens een programma maken voor de 'LVC Mei-meeting' @ZenaDeBunker.
Elk jaar weer een leuk barbecue-feestje, waar vuurwerkliefhebbers elkaars hobby kunnen bespreken.
(zorg dat je een BOB hebt als je met de auto komt)

Facebook

was vorrig jaar bere gezellig!
Ennuh ut bier was ook goed,,, Jupiler:D
Ook de BBQ smaakte als van ouds en was goed verzorgt.
Ja ga er maar van uit dat ik er dit jaar weer bij ben.

Bedankt Ylke dit wist ik niet, en zo te lezen moeten er alleen nog wat lekkere mooie dames bij en het is perfect haha :P
Dan ben ik ook gelijk aanwezig in hilversum , leuk hoor.

Ik ga waarschijnlijk ook hierheen! :D
Eerste keer, en is flink stuk rijden! Hoop dat het het waard is!

Laatst bewerkt:
De mei meeting is altijd erg gezellig en heel goed verzorgd, bbq en (fris)dranken in overvloed, er is geen nee te koop . De afgelopen edities deed het weer ook nog eens prettig mee, dat was een mooie extra :D

Hmm.. Vorig jaar ook aanwezig geweest, Had toen wel een acc maar kreeg op de een of andere vage manier geen LVC pasje van Sisser:bonk:
Naja, Dit jaar beter dan maar haha!
Het was echt een gezellige meeting, Veel bekende leren kennen, Nog een lekkere buit mee genomen:D, Super toffe- hoe noem je dat... Tutorial of zo...- over doorlonten en dergelijke!
Nog een leuke prijsvraag erbij!

Ja, hier wil ik weer bij zijn!

Na een poosje brainstormen zijn we eruit.

Zondag 6 mei is er weer de jaarlijkse mei meeting bij de Bunker in Baarle.

Zoals gewoonlijk maakt de LVC er samen met Zena weer een echt liefhebbers feest van.

Het programma maken we later bekend maar je kunt er van verzekerd zijn dat het weer een super evenement wordt.

Hou dit topic dus in de gaten en hou die dag vrij.

Zojuist gepost op het VWB-forum:

Heb er nu al zin in! Maar wat zie ik nu, 6 mei? Zijn jullie je ervan bewust dat deze datum een heel belangrijke datum is voor vele voetballiefhebbers uit NL? 6 mei is namelijk de laatste speeldag van het seizoen en het kampioenschap kan wel eens op deze allerlaatste dag beslist worden...

Back
Bovenaan