Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

moontan

VWC lid
In samenwerking met Vuurwerk Orthen organiseert Vuurwerkcrew een meeting op 13 november aanstaande.
Het programma en plaats van handeling worden tijdig bekend gemaakt.
Onderdeel van de meeting is in ieder geval een bezoek aan het bedrijf van Vuurwerk Orthen.
Aan het eind van de avond vindt er een demo plaats waarbij de nieuwste producten worden geshowd, waaronder een geheel nieuwe lijn voor Nederland.

Hou deze datum dus vrij, het belooft een spektakel te worden.
In dit topic kan je alvast aangeven of je wel/of niet komt.
Verdere gegevens volgen dus nog.

Namens Vuurwerkcrew danken wij Vuurwerk Orthen voor dit fantastisch gebaar.
Wij spreken de wens uit dat er van langdurige samenwerking sprake zal zijn en dat de meeting een geslaagd en onvergetelijke evenement zal worden

Laatst bewerkt:
Moontan. Kun je hier ook heen als je gewoon lid bent of is het alleen voor de crew.
Wou ik even weten. Gr Mike

Jullie kunnen in dit topic met al je vragen over deze meeting terecht.
Je mag de vraag ook via een pm stellen aan Pyromaniac 1975 (Marchel,Vuurwerk Orthen) of aan mij.

Ik probeer er ook zeker bij te zijn. Kan je alvast iets vertellen over de nieuwe lijn, ik ben erg benieuwd. :rolleyes:

Hoe laat moet dit plaats gaan vinden, komen die details later nog?
Kan mij zo voorstellen dat tijdig terugreizen voor sommige mensen wel gewenst is.

hier ga ik zeker bij zijn!! het beloofd heel wat teworden:D
13 november staat nu in me agenda!

Ik kom ook, leuk initiatief.
En kijkend op de kalender zie ik dat het al over 4 maanden is. !!

En nog een mooi nieuwtje op deze mooie dag.
Zeer mooi dat we dit kunnen organiseren.
Ik zet de datum alvast in de agenda, gaat weer zeer gezellig worden.

hmmm als ik het goed heb wordt dat dan zeker wel een spektakel! Iedereen die van vuurwerk houdt zou denk ik die nieuwe lijn wel willen zien. :D
Tenminste als we het over hetzelfde hebben...ik ben er iig zeker bij!
Het is ook nog eens een vrijdag dus dat scheelt weer (hoef ik geen rekening te houden met een wedstrijd oid...:wink:)

btw...misschien is het handig om even het adres van vuurwerk Orthen hier neer te zetten...scheelt ons weer opzoekwerk :p

Nou zeg, hier ben ik echt blij mee!!
Dit is een ontzettend goed initiatief waar uiteindelijk meerdere mensen veel plezier aan zullen beleven! Mooi dat de datum bekend is.
Goed om zo op deze manier een samenwerkingsverband op te zetten, ik als consument heb hier erg veel aan en mond tot mond reclame doet dan weer wonderen voor de andere partij..:wink:
Heel leuk! Enne ja ik zal zeker ook aanwezig zijn, ik wil zoiets echt niet missen.
Heb zoiets nog niet meegemaakt dus dat is dan weer erg leuk:D

een goed idee van orthen en VWC om dit te organiseren. Ik ben er zeker en kijk er al naar uit.. Het zal me niet overtuigen om er te gaan kopen want dat is al gedaan afgelopen jaar met de grote kortingen.:) zal een trouwe klant blijven.. heel goed bezig marchel en fred met dit concept..

Back
Bovenaan