Mededeling Vuurwerkcrew 2025

Kan me alleen maar aansluiten bij vele bovenstaande berichten. Gefeliciteerd met 20 jaar VWC! Ik ben vele jaren liefhebber alleen slechts meer dan 1 jaar lid. Ik geniet er enorm van en heb hier in deze periode heel wat uren rond gedoold (en meer dan 1400 berichten gepost :d ) Mooi om te zien dat dit leeft en dat er vele met mij zijn! Goed dat het buitenlandse gedeelte ook besproken mag worden, dan wordt er terdege geluisterd naar de leden. Kortom, ga zo door! Laten we hopen op nog vele mooie verbodsvrije jaren! (Het zou zonde zijn als F3 en F4 ook open moet, omdat hier niks meer te krijgen is…)

Ga zo door toppers! Nog maar een paar maandjes en we gaan weer! :holland:

Een mooie mijlpaal mannen, en ook goed om te horen dat het forum in de lift zit, onder andere qua aantal posts. Er gaat voor jullie toch stiekem enorm veel tijd in zitten. VWC is gewoon een mooie plek voor liefhebbers, door liefhebbers waar iedereen zijn eigen ding kan uithalen en in zijn eigen frequentie. Al is een bijdrage leveren leuker dan alleen kijken heb ik de afgelopen jaren wel gemerkt. Laten we dit jubileum aangrijpen om er een mooi feestje met z'n allen van te maken dit jaar.

Is gekooid f2 vuurwerk wel bespreekbaar?

Op de om verpakking staat de klasse die technisch toelaatbaar is.

Zolang het binnen de Nederlandse regelgeving zou vallen, is het bespreekbaar te maken. Er zal heel wat werk in zitten en wellicht veel grijs gebied nog, maar we gaan het aankijken en ons best doen om het zo goed mogelijk strak te zetten met de leden samen.

Zolang het binnen de Nederlandse regelgeving zou vallen, is het bespreekbaar te maken.
Dank voor de update Mike. Bovenstaande zou dus betekenen, wanneer er een verbod op F2 consumenten vuurwerk zou komen, hier alleen nog fop-en schertsvuurwerk mag worden besproken. Laten we hopen dat onze hobby voorlopig door mag, maar zeker is het niet, dus in neem aan dat jullie minder positieve scenario’s zoals een verbod ook wel hebben besproken en of dat het forum beleid zal veranderen?

Dank voor de update Mike. Bovenstaande zou dus betekenen, wanneer er een verbod op F2 consumenten vuurwerk zou komen, hier alleen nog fop-en schertsvuurwerk mag worden besproken. Laten we hopen dat onze hobby voorlopig door mag, maar zeker is het niet, dus in neem aan dat jullie minder positieve scenario’s zoals een verbod ook wel hebben besproken en of dat het forum beleid zal veranderen?
Niet op de zaken vooruitlopen Guusje.. Denk als we een verbod komt dat heel veel gaat veranderen 😏

Kijk al uit naar de aldi en lidl topics.....

Kijk al uit naar de aldi en lidl topics.....
Wat denk jij dat er gaat gebeuren bij een F2-verbod?

Dan komen Aldi, Lidl, Action, HEMA etc vol in de schijnwerpers van activistisch links , natte-kranten centrum-rechts, politietop, politievakbond, verzekeraars alsmede de zogenaamd verzamelde medici. Eens zien hoe lang die dan nog F1 blijven verkopen.

Alles voor een vuurwerkvrije generatie, want daar is het uiteindelijk om te doen.

Dan komen Aldi, Lidl, Action, HEMA etc vol in de schijnwerpers van activistisch links , natte-kranten centrum-rechts, politietop, politievakbond, verzekeraars alsmede de zogenaamd verzamelde medici. Eens zien hoe lang die dan nog F1 blijven verkopen.

Alles voor een vuurwerkvrije generatie, want daar is het uiteindelijk om te doen.
Ik denk dat ux de Duitse lidl en aldi filialen bedoelde

Heftig... je maakt je nu al druk om een F1 verbod? Ik was overigens sarcastisch, dacht geef het nog maar even aan 😉

Heftig... je maakt je nu al druk om een F1 verbod? Ik was overigens sarcastisch, dacht geef het nog maar even aan 😉
F1 kan niet verboden worden, daar maak ik mij niet druk om.

Waar het om gaat in deze, is waar je t.z.t dat spul nog kunt kopen. Zit vast weer een haatcampagne in het vat. Kwestie van iets verder kijken dan je neus lang is.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan