Maxi Pijl Fluit+Knal

Jeko

VWC lid
En ook Wolff heeft de nodige 'hebbedingetjes' zo ook de babypijltjes met fluit EN knal.

DSC07241.JPG

DSC07243.JPG

Deze worden per 144 stuks verpakt. Adviesprijs is €3.50 meen ik.

En ja, ook deze komt in dit compilatiefilmpje voorbij: http://www.jekovuurwerk.com/06-07/kleinspul.wmv

Deze pijltjes zijn zeer leuk voor overdag voor matjes enzo en de knal die eraf komt is ook nog aardig hard :cool:

Laatst bewerkt:
Degene op het bovenste plaatje is volgens mij echt old-skool. Die zie ik namelijk nooit liggen bij mijn dealer (de onderste wel, in bijpassende doos natuurlijk. Als ik degene die ik op het bovenste plaatje zie ooit tegenkom neem ik ze meteen..

Ach, de gouwe ouwe tijd..

dit is een van mijn favoriete pijltjes voor overdag.
goede harde fluit, felle knal, kortweg een toppertje!

vorig jaar jammergenoeg erg lastig te krijgen bij mijn dealer, ben er 5x langs geweest in 2 dagen, en telkens waren ze uitverkocht.
overigens wel een ander model weten te bemachtigen 5 minuten voor sluitingstijd van een andere dealer :p

Vincent.

Bij mij hebben ze dit jaar de knal versie niet meer:frusty: Ze hebben dit jaar de fluit-crackling versie. Ben wel benieuwt sla 3 pakjes in.

Hiervan staan drie pakken op mijn lijst. Ik vind ze veel spectaculairder dan de normale knalpijlen die verkocht worden. Deze pijlen knallen namelijk echt lekker, de andere 'Moon Travellers' hebben geen flashkruit meer waardoor ze ook niet meer hard knallen, als ze al knallen. Deze pijlen hebben daarnaast ook nog een fluit. En de kwaliteit van deze pijlen is gewoon stukken beter dan de normale babypijlen met knal, crackling of fluit. De prijs vind ik aanvaardbaar.

Hiervan staan drie pakken op mijn lijst. Ik vind ze veel spectaculairder dan de normale knalpijlen die verkocht worden. Deze pijlen knallen namelijk echt lekker, de andere 'Moon Travellers' hebben geen flashkruit meer waardoor ze ook niet meer hard knallen, als ze al knallen. Deze pijlen hebben daarnaast ook nog een fluit. En de kwaliteit van deze pijlen is gewoon stukken beter dan de normale babypijlen met knal, crackling of fluit. De prijs vind ik aanvaardbaar.

Wat ik mij afvraag, waarom mag er in die babypijltjes (met fluit & knal) wel flash zitten dat puur alleen voor de knal gebruikt word ?

Helaas hebben ze ook hier alleen de Maxipijl met fluit en crackling. De knal versie was er volgens de verkoper uitgehaald, vanwege de kruitvulling. Zou ook vast met het 'flashverhaal' te maken hebben. 2 pakken Maxipijlen besteld. Volgens de website zouden ze alle twee de pijlen hebben, helaas niet het geval.

Prachtige pijltjes al zeg ik het zelf, toppers. Bij mijn dealer kosten ze 3,60 (al heb ik al in de gaten dat bij mijn dealer ales vele malen duurder is...)

Ik had deze pijltjes ook vorig jaar. De fluit was krachtig en de knal erg goed (harder dan een rotje). Hellaas worden ze dit jaar niet verkocht bij mijn dealer...

Dit zijn dus de beste babypijltjes zonder twijfel. Maar ze hebben nu ook met crackling ben daar ook wel benieuwd naar.

Ja ik heb ze ook nog gekocht, en een uitgeprobeerd uiteraard.
Ze vielen mij ook enigszins tegen; een korte fluit en een matige crackling. Maar wel leuk opzich dat er 2 'functies' bij zitten.:p
:bye:

Soms is de crackling veel maar soms ook maar 1 scheetje. Maar ik heb van elke soort babypijl wel gekocht dus dan zijn ze wel lachen, zorgt voor wat afwisseling.

Ik vond ze dit jaar eerlijk gezegd niet tegen vallen.

Heb nog een paar zakjes over en ben van plan om ze en mn traca te verwerken.

Ik vond ze dit jaar eerlijk gezegd niet tegen vallen.

Heb nog een paar zakjes over en ben van plan om ze en mn traca te verwerken.

Had ik vorige jaar ook heb ze op een droge plaatst bewaart. Stak ze 31 december af een fluit met een mini knalletje. Hoe het komt weer ik niet :bonk::frusty:

Met knal zijn dit de beste baby pijltjes in Nederland.Zonder knal maar met knetter vind ik ze niet zo goed meer.want knetter heeft een duur van 2 seconden.

Het is weer eens wat anders dan alleen maar fluit of alleen maar crackling, persoonlijk vind ik het crackling effect wel het leukste, dus in combinatie met fluit is het helemaal mooi. Alleen jammer dat het crackling effect over het algemeen maar heel kort is.

babypijl met knal heb ik zelf slechte ervaring mee
omdat of ze knallen niet of ze fluiten juist alleen
of ze knallen als 1 crackling ding[snappie]

knaller

Back
Bovenaan