Master Li

b_779.jpg

5 schots komeet.
€4,95

Ik heb er hier 2 van gehad en ik verwachte er geen snars van, maar wat een waanzinnige boeketten kwamen er uit dit kleine potje. Toen deze af ging begreep ik pas waarom er nu een voetstuk onder zat. Voor een 5 euro is dit een super potje, mocht je deze kunnen kopen, doen!

Op zich geen slecht potje en zeker niet voor die prijs.
maar dan denk je net dat het spannend word, is het al afgelopen.
Er mochten toch wel iets meer schoten worden gelost.

Ik vind dit soort potjes vooral leuk voor in de avond. Voor na 12en is dit misschien leuk voor de mensen met een zeer beperkt budget.

Ik had er een genomen voor 3 euro, had al op de site van lesli gekeken. Het voldeed aan mijn verwachtingen

Heb dit potje vorig jaar gehad; de rode versie. Ik herriner me deze nog maar al te goed. Toen ik hem kreeg was ik verbaast dat er een houten plankje aan gemonteerd zat, maar na deze rond 11 uur te hebben afgestoken wist ik al waarom. Wat een enorme kracht komt er uit dit kleine dingetje ! Ook de boeketten waren aangenaam! Kortom, dit jaar 3 stuks; de rode, groene en de gele

De gele is het mooist vind ik, die heeft een willow effect:) De burst van deze potjes is erg hard, en de boeketten zijn echt goed te noemen! Alleen wat prijzig, je betaald 6 euro voor 5 shots.

Back
Bovenaan