Massive Willows *NIEUW 2024*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1890
Artikelnaam: Massive Willows
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1,976 gram
Aantal Schoten: 162 schoten
Effectomschrijving: MASSIVE! Bizar grote compound box met 2000 gram kruit, opbouwende tempo's, salvo's en XL effecten.
Tube diameter: 20/30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 249,00
Voorverkoop: € 225,00
Onlineprijs: ...
Massive Willows.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Massive Willows.jpg Vertoningen:35 Grootte:90,0 KB ID:	1796284
O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is dat ik al een aantal willows bakken in bestelling heb staan maar deze in de gaten houden voor volgend jaar! Ben benieuwd hoe die 20mm/30 verhouding is, vind het zo op film meer op 25mm lijken, dus lijkt me aardig gepompte versie. Ben benieuwd hoe die in de straat presteert.

Niet 1-op-1 te vergelijken, maar deze doet mij gelijk denken aan de Eventbox 6 Elements. Een gouwe ouwe waarvan ik in elk geval weet dat er nog één exemplaar ligt te drogen…

We zijn 2 weken geleden op bezoek geweest bij Mania, en jullie verdenking op de 6 elments is terecht:yes:
Prachtige compound ook weer hoor. Keuze stress begint hier langzamerhand weer te komen.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, gedachten gaan inderdaad direct terug naar de good old 6 elements.

Wauw wat een bak zeg had er niet eens zo 1 a 2 aan gedacht aan 6 elements . Ze hebben hier en daar wat aan gepast deze uit voering erg mooi hier en daar wat kleine uit voering plofjes wel beetje afbreuk . in de gaten houden deze :idea::droolthum:biertje:

25:47

Jammer dat ook deze er zo snel mee stopt, was hier erg benieuwd naar. Wat ik er nu van gezien heb heeft me niet echt overtuigd. Burst en boeketgrootte lijkt een beetje tegen te vallen zo.

Wanneer worden de (voorverkoop)prijzen bekend hiervan ?

Heb de Rubro 6 Elements in 2018 gehad en deze beviel me zeer goed, goed om te zien dat deze teruggebracht is onder een andere naam .

In dat jaar had ik ook al last van de "ploffers" tussendoor in de 6 Elements, ik dacht dat het een fabrieksfout was, maar dit hoort dus schijnbaar zo :D

Zover ik kan vinden is advies € 249.00, voorverkoop € 225,00 maar is ie al wel voor € 189,00 te vinden.

Ik was heel enthousiast maar (voorlopig) veel te duur, jammer. Zoals GewoonMarco al aangeeft is 140 wel zo'n beetje het maximum maar het is niet anders, genoeg andere mooie dingen om uit te kiezen.

Back
Bovenaan