Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik stel me zo voor dat dit van die crackling blokjes zijn, zoals Crackling Fountain van Katan.
Nee dat zijn is de Kraakstaaf van Mad Dog. Volgens mij zijn deze inderdaad van die dingen die in 1 keer leeg schieten. Soort van vervanger van de grote knetterballen
De Orc/Wreckling Shot zijn 15 gram per stuk. Denk dat je het beter met de Crackling Bullets van Vulcan kan vergelijken, die zijn 7 gram per stuk. Is nog steeds het dubbele maar het komt wel wat meer in de buurt.
Bekijk bijlage 78672
Naast z'n grote broer gezet. Is toch wel wat kleiner in formaat, maar de Orc speelt vals door een holle bodem te hebben. De Orc heeft wel stukkie meer kruit per stuk...
Het is me idd al duidelijk dat ie op de kop staat... Beetje verwarrend als je het rode papier aan de onderkant doet i.p.v. de bovenkant maar goed.Ik hoop dat je de orc niet zo in de straat gaat zetten
Opnieuw een product die totaal wat anders is dan dat de productvideo laat zien. Het zijn geen mini Orc's maar gewoon kleine knettertonnen... Weggegooid geld dit.
Er stond toch echt Massive Crackling op het doosje hoor en daar kwam dit effect uit i.p.v. iets vergelijkbaars met de productvideo. Heb de kraakstaaf namelijk helemaal niet besteld en ook niet als vervanging gekregen ofzo, omdat ik juist naar een waardige vervanger van de Orc zocht.Dit waren de kraakstaven zo te zien.
Maar al had je de masive crackling.
Die dingen waren ook prut.