Markelo

oerendhard

VWC lid
21 maart 2009 vuurwerkshow in Markelo

wie: Dreamfireworks
wat:??
waar: weiland aan de Potdijk 9 te Markelo, gemeente Hof van Twente.
wanneer: 21 maart 2009
tijdstip: tussen 23.00 uur en 23.55 uur.

Laatst bewerkt:
Is het niet 21 maart ??

Er wordt namelijk heel toevallig 21 maart ook een show geschoten in markelo, om 11 uur door Dream Fireworks:p

Is een vriend van me, op FPM bekend als 'Stefanfreak', die gek is van vuurwerk en ook van me andere hobby:rolleyes:

Is denk ik wel meer dan een bruiloft-showtje, want stefan is zo iemand die maanden naar iets toe werkt:wink:

Laatst bewerkt:
klopt b-demp:wink:, foutje van mij :p
hopelijk zal het een leuke show worden,ik ga wel kijken denk ik.
------------------------------------------------------

Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij op 27 januari 2009 aan Dream Fireworks te Enschede een ontbrandingstoestemming hebben verleend. Dit besluit is verzonden op 28 januari 2009. De ontbrandingstoestemming heeft betrekking op het afsteken van vuurwerk op 21 maart 2009, weiland aan de Potdijk 9 te Markelo, gemeente Hof van Twente. Het tijdstip van afsteken op 21 maart 2009 ligt tussen 23.00 uur en 23.55 uur.

Is het niet 21 maart ??

Er wordt namelijk heel toevallig 21 maart ook een show geschoten in markelo, om 11 uur door Dream Fireworks:p

Is een vriend van me, op FPM bekend als 'Stefanfreak', die gek is van vuurwerk en ook van me andere hobby:rolleyes:

Hij zelf mag tot 2,5" schieten, maar met Dream Fireworks erbij kan dat misschien wel meer zijn.
Is denk ik wel meer dan een bruiloft-showtje, want stefan is zo iemand die maanden naar iets toe werkt:wink:

Ik zelf kan er helaas niet bij zijn, heb de week erna een belangrijke tentamen week:(

Had al wel gedacht dat stefan dit zou schieten, woont trouwens in het zelfde dorp als mij:wink:

in dat geval kom ik misschien toch wel even kijken.....ligt er ook aan wat er nog meer op de agenda komt... :D

De show start om 23:00 uur en hij heeft er ook muziek bij. Wat ik ook weet is dat de show minstens 15 minuten duurt.

Het is consumenten vuurwerk met prof kaarsen, single shots, fonteinen, en ander leuke verrassingen(van die verrassingen weet niet of ik dat mag posten dus doe ik maar niet) Dit alles op muziek geschoten en duurt 15a20 minuten..

gaat een behoorlijke show worden volgens stefanfreak.
ik ga ook proberen aanwezig te zijn :cool:

* bron stefanfreak

netjes gefilmd soxx :p heb weer lekker genoten
maar wat mij opviel is dat er wel redleijk wat stiltes waren tussendoor...
hoorde dit?

Was zeker een leuke show!
Die stiltes hoorde deels wel, deels niet, dat lag een beetje aan de muziek geloof ik.
Vond een paar nummers heel goed met de muziek meegaan en 1 nummer van Queen juist weer helemaal niet.
Ik zal eens kijken of ik ook me beelden kan posten.

Back
Bovenaan