Mammoth

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC195
Artikelnaam: Mammoth
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: 79,00
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl073.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker die burst. krachtige salvo,s met verschillende effecten. Opzich een cake waarvan ik overweeg om hem te kopen.

Lijkt me een erg goed cake, alleen mocht hij van mij wel wat breder schieten.
Hopen dat er een goed prijs aan zit. :)

Zeker een mooie blok met goede en krachte salvo's en bursts.
Ik hoop dat de prijs van dit product mee valt, want als dat het geval is zit hij zeker in mijn collectie dit jaar! :D

Erg leuk gespeeld met het geluid...laat je daar nou niet door foppen... De spreiding van de salvo's is klein. Ik denk dat de effecten in het echt kleiner zijn dan je zou willen. De effecten zijn niet heel bijzonder ofzo, en 't is een rommelpotje: ongelijke stijghoogte, ongelijke timing van salvo's, ongelijke timing binnen salvo's, ongelijke boeketgrootten... 't Komt aan de ene kant vet over, aan de andere kant verwacht ik een hond in de pot.

Als je goed kijkt is het na de 2e schot, bewerkt, beeld veranderd in een fractie van een seconde, kan ook aan mij liggen hoor.

Als je goed kijkt is het na de 2e schot, bewerkt, beeld veranderd in een fractie van een seconde, kan ook aan mij liggen hoor.
Inderdaad. Ik neem aan dat er gewoon iets mis ging tijdens het filmen.

Opzich is dit een erg leuke cake. Maar zoals vaker gezegd wordt; die komt alleen in mijn collectie als hij een leuke maar ook aantrekkelijke prijs heeft.

Ik vind dit ook een goede cake, de effecten blijven hierbij ook goed hangen en ik denk dat deze in de straat beter tot zijn recht komt dan van grote afstand, volgens mij zijn de boeketten ook nog aardig groot.

Het kan ook geen 36sh zijn zoals in de startpost vermeld.Ik tel toch echt 8x5=40 shots.

Sluit ik mij bij aan.

Wel mooie schoten overigens.
Effect lijkt ok, burtsknal lijkt ok, tempo is prima. Niet te snel, niet te sloom en de effecten komen zo prima tot zijn recht.

Wat maar weer eens temeer aangeeft hoeveel verschil er tussen filmpjes kan bestaan.
Deze uitvoering is heel anders dan het eerste filmpje van de Mammoth.

Niet zo klein beetje ook! Is er een fout bij de demo gemaakt of is dit een naai streek uit China!

Back
Bovenaan