Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een kleine cliffhanger vanuit Malta... Maak jullie borsten maar nat ik heb een partij gave filmpjes ... ik heb zelf beraq shells en salutes mogen schieten en dit ook vast kunnen leggen op twee camera's. Ook ben ik weer in een fabriek geweest om foto's te maken. Het is hier weer waanzinnig ! Nog een paar dagen en dan kom ik weer terug om als een speer alles online te zetten.
Dit is een film van de singleshot show op het dak van het clubgebouw van St Mary's Mqabba. Tony heeft deze gefilmd en Tobias heeft ook nog een hele goede film, maar die is nog onderweg naar Nederland. Ikzelf was niet aanwezig bij deze show vanwege rugproblemen, maar ik heb wel foto's genomen op het dak van de opbouw. Zodra mijn foto's zijn goedgekeurd door een mod zal ik ze hier bij plaatsen.
Je ziet hier 3000 singleshots weggaan in 3:40 minuten
En we plakken er gelijk de eerste dagshow achter aan. Deze is geschoten op 11-08-2014 in Ghaxaq. Let op de shell die niet breakt en in zijn geheel ter aarde stort en daar pas ontploft. Geen beeld omdat ik schrok en stond te kijken, maar je hoort hem gaan op de achtergrond. Spannend voor de mensen aan die kant van de show :-/