Malta Augustus 2014

Als t net zulke beelden worden als vorig jaar ga ik dit topic zekerweten weer in de gaten houden. Wat een prachtige shell's kwamen er voorbij.

Een klein voorbeeldje voor de mensen die de beelden van vorig jaar nog niet kennen:

Een dagshowtje:

En de tower of light in Mqabba:

Alles in 1080p HD natuurlijk :cool:

Een kleine cliffhanger vanuit Malta... Maak jullie borsten maar nat :-) ik heb een partij gave filmpjes ... ik heb zelf beraq shells en salutes mogen schieten en dit ook vast kunnen leggen op twee camera's. Ook ben ik weer in een fabriek geweest om foto's te maken. Het is hier weer waanzinnig ! Nog een paar dagen en dan kom ik weer terug om als een speer alles online te zetten.

Morgen ben ik weer terug in holland. Het zijn uiteindelijk 200+ filmpjes geworden. Een klein beetje render werk voor de boeg :-)

Dit is een film van de singleshot show op het dak van het clubgebouw van St Mary's Mqabba. Tony heeft deze gefilmd en Tobias heeft ook nog een hele goede film, maar die is nog onderweg naar Nederland. Ikzelf was niet aanwezig bij deze show vanwege rugproblemen, maar ik heb wel foto's genomen op het dak van de opbouw. Zodra mijn foto's zijn goedgekeurd door een mod zal ik ze hier bij plaatsen.

Je ziet hier 3000 singleshots weggaan in 3:40 minuten :-)

Kicke films, mooie afstand ook.

Die show van single shots, supervet!! Dat einde is dik genieten zeg!

De eerste foto is in een van de opslagruimtes van St Mary's fireworks factory Mqabba.

057.jpg

Onderstaande foto's zijn van de opbouw van de eerder geposte video van de 3000 singleshots.

138.jpg

143.jpg

144.jpg

145.jpg

146.jpg

147.jpg

148.jpg

149.jpg

150.jpg

En we plakken er gelijk de eerste dagshow achter aan. Deze is geschoten op 11-08-2014 in Ghaxaq. Let op de shell die niet breakt en in zijn geheel ter aarde stort en daar pas ontploft. Geen beeld omdat ik schrok en stond te kijken, maar je hoort hem gaan op de achtergrond. Spannend voor de mensen aan die kant van de show :-/

Mooie filmpjes Dennis.
De mensen die aan de andere kant stonden te kijken zullen het wel benauwd hebben gehad.
Wat een geweld komt er uit die shells.

Back
Bovenaan