Magic Stardust

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC114
Artikelnaam: Magic Stardust
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 12 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €9,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl091.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mines! Leuk! En met een fijne crackling finale. Met een fijne prijs haal ik deze zeker, wil ik graag voor m'n neus zien.

Hèhe! Eindelijk worden er eens importeurs wakker die een zuivere mine-cake op de markt zetten! Ik ben fan :cool:
Hopen op een lekkere prijs uiteraard, maar dit ding lijkt me prima voor in een show en om door te lonten.

mooie mines en de crackling maakt hem voor mij af.
erg leuk om in een showtje te verwerken .
hopen op een goede prijs voor dit mooie stukje vuurwerk

Lijkt verdacht veel op de whammy... deze heeft ietsje meer power.

Inderdaad, dat constateerde ik dus ook. :) Heb de Whammy ook vaker gezien, deze lijkt inderdaad meer power te geven, maar komt flink overeen verder en dat zou natuurlijk goed kunnen gezien de connectie met Beko. :wink:

Leuk cakeje, zeker voor in de straat, want op afstand is het natuurlijk niet echt goed te zien, maar die mines zijn nog best goed hoor. :p

Lijkt zeker op de Whammy van Beko ja, de mine's geven volgens mij nog best veel licht ook. Met de afstand krijg je een wat vertekend beeld maar zoals mike al zegt in de straat gaat deze lekker hoor.

leuk dingetje voor begin showtje en er tussendoor bij salute pot ofzo ,
ben heel erg benieuwd naar de prijs

Komt best veel uit voor zo'n klein potje. Leuk om meerdere tegelijk van af te steken of te combineren met een andere cake!

Dat ziet er goed uit ! Echter vind ik mines snel aan de dure kant. Het is een leuk effet maar vaak heb je voor hetzelfde geld ook een goede cake en dat heb ik dan liever. Ben dan ook wel benieuwd wat voor prijskaartje hier aan zit. :bye:

JAA!!! mines!! eindelijk :D vind dit toch wel een super vette cake die ik gewoon niet kan laten staan :P

juist , mine's , daar hou ik van , dit potje doet me denken aan de whammy van beko .
mits de prijs niet te hoog is , lijkt me dit zeker 'n aanrader , kleuren zijn helder , er zit veel kracht achter , en de crackling komt hard over .

Deze gisteren gezien op de demo in Barendrecht en vind het echt een heel leuk mines potje. De mines komen met een goede kracht uit de tubes en de kleuren en crackling zijn goed. De prijs is ook helemaal prima te noemen:wink:.

Back
Bovenaan