Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
'Machinaal gefabriceerd vuurwerk verovert de markt'.
mijn enige ervaring is met de pyromould thunderbrick van Lesli welke ik een erg leuke cake vind maar 2 van de 8 stuks klapten uit elkaar. dus tjaaaaa..... niet onder de indruk tot dusver
Interessant dat ik dit topic nu zie ik heb namelijk hetzelfde ervaren met pyromould.. namelijk met de salute 16 van wolff.. En het staat nog op film ook
Hierdoor liep mijn finale in de soep omdat mijn schietkist te dicht bij de knalcakes stond en de batterijen lagen eruit...
Hoop dat dit probleem snel verholpen zal/kan worden want het is een terugkomen probleem zo te zien!
In China word ook al jaren machinaal vuurwerk.
Echter gebeurd dit nu meer en meer op grotere schaal.
Volgens mij is dit topic opgezet als zijnde het machinaal gemaakte Pyromould.
Echter komen er ook steeds meer machines die papertube cakes kunnen produceren welke nog steeds mijn favo is.
Ben zelf ook geen fan van Pyromould items daar deze minder bewerkelijk zijn dan de aloude papertube cakes.
Weco maakt hoofdzakelijk zijn raketten machinaal echter komen de bombettes volgens mij kant en klaar uit China en worden deze in Eitorf tot finished product omgezet zodat het de naam Made in Germany kan dragen.
Pyromould is wel prima opzich.Alleen had er 2 van weco was heel de inhoud uit gevallen waarschijnlijk op de kop gestaan?Alles terug zitten douwen en ging alsnog goed gelukkig.