Maassluis 03-10-2008

Hier zal ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn.
Zover ik kan herinneren is het water daar behoorlijk groot dus misschien hebben we wel kans op een prof. show!
Ik ben benieuwd, ik ken veel freaks in de omgeving daar die me dan ergens kunnen oppikken.

EDIT: Hier kan gerust groot prof. worden geschoten.
De Nieuwe waterweg is gewoon de nieuwe maas, het is net zo breed als bij de rotterdamse haven/erasmusbrug.
Dus hier kunnen ze wel een leuk kalibertje van maken als de ponton op het midden van het water komt te liggen.

Dit is elk jaar een prof.show, de laatste jaren geschoten door Azuma. Filmpjes zijn te vinden op fpm. Ze zijn zeker wel de moeite waard.

Dit is elk jaar een prof.show, de laatste jaren geschoten door Azuma. Filmpjes zijn te vinden op fpm. Ze zijn zeker wel de moeite waard.

Bedankt, ik ga zometeen even kijken.
Weet je ook hoeveel inch en waar je het beste kan staan om te fotograferen?
Ik vind de shows van Azuma Fireworks haast altijd wel mooi dus ik ben hier zeker bij!

EDIT: Hier kan gerust groot prof. worden geschoten.
De Nieuwe waterweg is gewoon de nieuwe maas, het is net zo breed als bij de rotterdamse haven/erasmusbrug.
Dus hier kunnen ze wel een leuk kalibertje van maken als de ponton op het midden van het water komt te liggen.

precies je zegt het goed, hier kan gerust groot geschoten worden , Maar helaas mag dit niet. omdat de de waterweg NIET afgesloten zal zijn.
2 jaar terug was de waterweg wel afgesloten , dit ivm de jaarlijkse test van de stormvloedkering, maar of dit dit jaar weer zo is ?? geen idee.

Vroeger werd er nog 210mm cilinderbommen weg geschoten vanaf de kade.
Maar helaas dat was vroeger.

En niet vergeten de standaard finalebom van 300mm. Vast gebonden aan het eerste de beste dranghek wat in de buurt stond.

Vroeger... Toen waren de kratten bier nog van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden...

Back
Bovenaan