[Low Pricing] Night Watch

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7612
Artikelnaam: Night Watch
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 30 schots
Effectomschrijving: Rode en groene glitter effecten.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: >20 meter
Tijdsduur: 37 seconden
Richtprijs: 32,50
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

night_watch.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg grote boeketten met een prima burst. Mooie uitwerking ook. Niet verkeerd :)

Dit is een van de cake's die me echt bij is gebleven. Naar mijn mening een schitterende cake met grote boekketen die ook nog eens best lang blijven hangen. En natuurlijk ook nog eens een lekkere burst.

Dat is inderdaad een heel aardige cake, mooie glittering en grote boeketten, voor een heel schappelijke prijs!

Eigenlijk de enigste nieuwe cake van GBV/Weco die me enigzins aanspreekt zowel kwa uitvoering als prijs/kwaliteitverhouding, voor de rest is het niet veel soeps helaas !

Edit: zie dat prijs dus nog niet bekend is dus ff afwachten

Leuk weetje: deze cake heeft enorm grote tubes, maar is wel kooiloos, ik ben zeer benieuwd hoe deze cake live zal presteren en zal dit uiteraard met julllie op film delen

Voor rond de 30 euro is dit wel een leuke cake hoor!
Als die er kwa uiterlijk ook nog is mooi uit ziet, dan heb je wel een topcake hoor :wink:

Bedankt voor de film, Rob. Vind hem zo op jouw film erg goed. Heb m ook op de demo gezien en daar was dit ook een van de beter presterende cakes met een goede prijs, ook belangrijk.:wink:

Graag gedaan :)

Tis gewoon een topcake aan alle kanten, zowel de prijs, effecten, burstknal,tijdsduur en zelfs uiterlijk van het product / tubes (erg biggg)

Het verbaasde mij echt dat er geen kooiverpakking om het kartonnetje zat. Dat maakte mij gelijk argwanend: meestal heb je dan "prut" in handen, maar dat is in dit geval absoluut niet het geval en daardoor is het product gelijk ook een stuk goedkoper.

Hier heb je zeker geen miskoop aan.

Deze cake gaf mij een beetje het gevoel alsof ik een 500 grams versie van de extreme salute aan het bewonderen was.

Bedankt voor de film, Rob. Vind hem zo op jouw film erg goed. Heb m ook op de demo gezien en daar was dit ook een van de beter presterende cakes met een goede prijs, ook belangrijk.:wink:

Mooi filmpje inderdaad. En ik ben het ook helemaal eens met de commentaren. Een prima cake voor een prima prijs. Mijn inziens de beste van Weco. Als ze de kwaliteit van de andere nu eens op orde krijgen dan worden ze, naast hun goede knalvuurwerk, misschien eindelijk eens een aantrekkelijke speler in de markt.

Heel zonde dat ik deze cake niet genomen heb. Heb deze toen op een demo gezien waar hij al flink opviel maar aangezien deze nieuw was en ik nog weinig kende van weco NL ben ik toch voor een andere soort gelijke cake gegaan. Volgend jaar echter wel nu ik ook het filmpje van vuurwerkbieb hierboven gezien heb! :D

Back
Bovenaan