Lights of Heaven

*kevin*

VWC lid
Artikelnummer: volgt
Artikelnaam: Lights of Heaven
Bruto Gewicht: 3610 gram
Netto Kruitgewicht: 493.2 gram
Aantal Schoten: 36
Kaliber: 25mm
Effectomschrijving: White strobe mine to multicolor peony.
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: 47,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Vuurwerk Orthen voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk een cake met het allermooiste effect dat er bestaat: Multicolor peony.
Geweldig, echt heel mooi in combinatie met witte mines :D

ik ben er minder kapot van!
Maar jongens tog wat een burst en wat een kleuren!!
ik ben verkocht!

Ik ben ook gek op multicolours, ik wil nóg beter kunnen zien welke kleurcombi het is maar het tempo hierin is ook niet te misverstaan. Heerlijk bakkie.

Op de cake staat: White strobe mine to red,green,blue,yellow peony.

Laatst bewerkt:
Woah Strobe mines :)

En alsof dat nog niet genoeg was komt er ook nog eens een mooie
multicolour peony boven op te staan.

Ik zie altijd graag een cake met een enkel effect dat goed uitgewerkt is.
En voila hier is ie dan, de versnelling op het einde samen met het laatste salvo maken deze cake helemaal af.

Top!!!

Je kan zien dat PYROMANIAC hier ook op het forum zit; dit is wat we willen. Tubes bijna tot het maximum gevuld, harde knallen en mooie kleuren! Oja, en de mines die het compleet maken. Deze komt er zeker in bij mij, net als de Blue Thunder en misschien nog wel meer potten uit deze collectie. :D

Echt een topper van de bovenste plank, niet normaal. Nog nooit zo een mooie multicolour cake op de Nederlandse (en/of Belgische/Duitse) markt gezien. Mooie effecten met blauw, geel, rood en groen. Per karton een leuke prijs die zeker in de collectie hoort!

Wat een topper is deze cake,geweldige mooie kleuren.
Kan zeggen de mooiste multicolour cake van Nederland.
En wat ook al aangegeven is door sunseeker,waarschijnlijk zelfs van Belgie en Duitsland
Snap heel goed dat je er zelf 2 karton van wilt hebben Marchel:wink:

Laatst bewerkt:
Beste Multicolor Peony die ik gezien heb. Beter dan de City Lights of Midnight Delight. De mine werkt aanvullend erg leuk. Die is zilver/wit. Dat contrast versterkt de multicolor peony.

Als je de optie hebt om hem te kopen: doen!

Laatst bewerkt:
Hierbij dan een filmpje van deze absolute topper binnen de Evolution lijn.
In 1 klap met afstand de beste multi-colour cake binnen de Benedulux!
Film is niet zo best, omdat de sterren zo puur zijn en geen spoor achterlaten.
Kartonwaardig? Absoluut!
+ http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY"> http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan