LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.com - oplichting

Maar wat is nu de simpele truuk? Ik bestel, ik betaal, maar de winkel bestaat niet als ik het kom afhalen?!
Mijn god, hoeveel gedupeerden zouden er dan al niet zijn?!
Deze gedupeerde kunnen de zelfde instantie benaderen als ik. De reden dat ik hier toch op kom is omdat we met 10.000+ leden zitten. Onthoud samen staan we sterk.

Kijk ik hoop hem gewoon te naaien zoals hij mij naaide. Wel romantisch toch? Die opmerkingen over gedupeerde is terecht. Dit is ook reden om er mee openbaar te gaan. Ik ben ook maar een man. Maar samen met dit forum om gedupeerde te sparen is wel echt het doel. Wat mij betreft stikt die maar in het geld! Heb via dit topic zijn docu gezien. Het verschil met wat ik wil en wat hij doet is, ik wil hem strafbaar s
Kunnen stellen, hij wilt een zakelijke berisping. Snap wel het verschil. Echt blijft die opmerking om meer gedupeerde te creëren staan als een huis. Excuses.

Kijk, bij mij is er ingebroken. Als jij jouw deuren nu ‘s nachts ook open zet. Dan komt die dief ook bij jou, zijn we met meer gedupeerden en pakken we met z’n allen de dief. Goed idee?

Ik snap je frustratie, maar dit doet natuurlijk niemand. Niemand laat zich vrijwillig en bewust oplichten. Ik hoop voor je dat je nog medegedupeerden vindt die op dezelfde manier als jou erin zijn getuind. Samen sta je inderdaad sterker. Maar vragen om vrijwillig opgelicht te worden, da ga nie werken nie.

• Like
Waarderingen: GMP
Kijk, bij mij is er ingebroken. Als jij jouw deuren nu ‘s nachts ook open zet. Dan komt die dief ook bij jou, zijn we met meer gedupeerden en pakken we met z’n allen de dief. Goed idee?

Ik snap je frustratie, maar dit doet natuurlijk niemand. Niemand laat zich vrijwillig en bewust oplichten. Ik hoop voor je dat je nog medegedupeerden vindt die op dezelfde manier als jou erin zijn getuind. Samen sta je inderdaad sterker. Maar vragen om vrijwillig opgelicht te worden, da ga nie werken nie.
Klopt. Gewoon klopt. Maar laten we over nieuw beginnen. Fijn dat ik er op ben gewezen. (Klink wel #@*)

Zijn er mede gedupeerden?

Zullen we samen als collectief hier iets aan doen?

Als we allemaal de moeite nemen om aangifte te doen?
Volgens mij verjaart het pas naar 5 jaar, toch?

Doelstelling was overigens altijd om samen aangifte te doen😂(ieders voor zich. Wel tegelijkertijd!)
Hopelijk als we ons allemaal hard maken.. krijgt hij een ontzettend mooi kerst cadeau.👮‍♀️🚔

Zou wel als " civiele" zaak worden beoordeeld als er überhaupt al een aangifte wordt opgenomen ,en als je hier als bv als aannemer voor tonnen mensen oplicht wordt er zelfs nog niets aan gedaan, dus bespaar jezelf de frustratie en zie het als een wijze les die je 200 heeft gekost 😉👍,is de moeite van de stress niet man

ligt er aan hoeveelheid aanklachten lijkt me? Wel intresante invalshoek. Dit is toch altijd het probleem in Nederland. We zijn te beschaafd. Ik vind het ronduit schofterig. Hoeveel gezinnetje zou die hebben opgelicht? Ik hou gewoon niet van onrecht..(beging net wel een blunder. Boeie). Ik hoop hem gewoon eenzins terug te naaien. Geld is maar is geld. Maar komop wij zijn toch Nederlanders. VUURWERK is traditie en daar had die eikel gewoon vanaf moeten blijven. 😂😂 ja ben gefrustreerd. Bij m’n allerste (legale) oud en nieuwe met vuurwerk.haha. Ja dat had hij niet moeten doen😂

zou ook https://vuurwerkwinkelheerenveen.nl/ even negeren , zelfde contactgegevens

Er zijn ZAT van dit soort websites actief. Kwam er vorige week stuk of 8 tegen na wat speurwerk over een specifiek artikel waarvan ik een oude batch nog zocht. Vuurwerkwinkel Huizen, vuurwerkwinkel Zwolle ... .nl .eu. Echt ontzettend triest allemaal eigenlijk!

Nog erger... dat er door instanties gewoon h e l e m a a l niets mee gedaan wordt. Of het niet effe offline wordt gehaald. "In wat voor land leven we dan toch" vraag ik me soms af, waar de crimineel ook hele mooie rechten heeft. "Gewoon meteen offline zetten die zooi" zou ik zeggen.

Het "mooie" is dat dit de illegale handel in vuurwerk ook eigenlijk alleen maar veder aanwakkert en stimuleert. Want als je al niet eens legaal consumentenvuurwerk veilig online kunt bestellen... dan maar illegaal toch? Die kant gaan we wel op als er met dit soort websites niets gedaan wordt.

Zou (helaas) aandacht voor moeten komen dat dit soort websites actief zijn. Vuurwerk kost nou eenmaal veel geld... zou echt zuur zijn als je erin trapt, en een onwetend gezinnetje of enthousiaste liefhebber zou dat zo maar (onwetend) kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Zou wel als " civiele" zaak worden beoordeeld als er überhaupt al een aangifte wordt opgenomen ,en als je hier als bv als aannemer voor tonnen mensen oplicht wordt er zelfs nog niets aan gedaan, dus bespaar jezelf de frustratie en zie het als een wijze les die je 200 heeft gekost 😉👍,is de moeite van de stress niet man
Als een aannemer dat doet zal er weinig gebeuren maar hier zit het triggerwoord "vuurwerk" in dus waarschijnlijk gooien ze alles aan de kant en zetten ze er 40 man op om hem op te pakken. Dan hebben ze hem zo gevonden en als dan blijkt dat hij helemaal geen vuurwerk heeft volgt er een pittig gesprek met de oplichter waarbij de woorden "schavuit", "vlegel" en "foei" veelvuldig de revue zullen passeren. Als hij dan plechtig beloofd om het nooit meer te doen is die zaak toch maar mooi opgelost.

Overigens is dit wel erg sneu voor de gedupeerden en ik hoop dat er echt iets aan gedaan zal worden.

Iemand steelt mijn fiets, ik schop hem ervan af, ik ben de dief. Dit zijn wij.

In ieder geval hoop ik dat er veel leven in dit topic komt.
Weet niet of je websites kunt melden of iets. Las net vuurwerkforum heeft 22.000 leden. Dat gebeuren met beurs met gamestock kwam ook voort uit topic op en forum. 22000 man ik geloof dat dit heel groot iets kan zijn.

Websites melden
Aangifte
Ddos aanvallen😂😂(gekheid).

Ik weet het ook niet. Maar we zijn ingesprek met elkaar en dit is al heel wat❤️

Laatst bewerkt:
Ik weet het ook niet. Maar we zijn ingesprek met elkaar en dit is al heel wat❤️

Helaas man, kansloze missie en zoals @harry janssen al zei: de stress niet waard.

Je kan tegenwoordig heel makkelijk oplichten en je komt er gewoon mee weg.
Je kan hier heel ver in gaan en uiteindelijk ben je als burger altijd de dupe.

Hier een mooi voorbeeld uit 2019 uit de eerste hand:

''Bij de politie hebben zich 220 mensen gemeld die zeggen benadeeld te zijn door de eigenaar van verkeersschool Aalbregt.''
Dit aantal is dus maar een fractie van de benadeelde mensen.

De eikel van een Ferry verkocht all-in pakketten variërend van 1250 tot 2500 ofzo.
Dit heeft die heel eeg gepromoot, duizenden mensen benadeeld en vertrokken met de poet.

Vele aangiftes, curators erbij en zelfs op het nationale nieuws.

Bijna € 1.500,- afgetikt en er nagenoeg niks voor terug gekregen.

Dus onderaan de streep ben je met vuurwerkwinkelduitsland en je 200 verlies totaal kansloos.

Sorry dat ik het zo moet zeggen maar het is niet anders.

Dat het schandalig is dat er niks tegen dit soort praktijken gedaan wordt staat buiten kijf maar helaas is het de 'digitale wereld' waar we in leven en het zal alleen maar erger worden.
Voortaan dus drie dubbel checken voordat je die QR scant om te betalen.

Gaat niet om het geld. Maar ik hoor jullie zeker wel aan. Toch is het niet delen van de ervaringen meer nutteloos. Het moet toch ergens wat strafbaar te stellen zijn..😂 maar oké ik geeft het op. Ik weet ook niet zo goed welke wegen ik kan bewandelen om deze vorm van scammen moeilijker te maken. Bedankt,

Ook ik ben er in getrapt voor 500 euro +.
Probeer de bestelling te annuleren vertellen ze dat het een zakelijke bestelling is en
dat het niet meer kan.
Dat alles besteld is en 6 december binnen komt.
Na alles te lezen ben ik social media op gegaan zn woonplaats en familie gevonden.
Heb een ellelange watsapp "gesprek.
Ben in staat om te gaan posten in zn woonplaats naar alles wat ik hier lees.
Deze man heeft echt een "gepaste" straf nodig.

Bizar dat dit tegenwoordig gewoon mogelijk is, “mollie” is over het algemeen een betrouwbaar betaalmiddel, maakt het betrouwbaar voor mensen om te bestellen en Mollie zou hier kei-hard op toe moeten zien!

Aan de andere kant: als je tegenwoordig de prijsverschillen ziet in de voorverkoop, voelt dit ook als verkapte oplichting.. ik heb serieus honderde euro’s bespaart door goed te kijken/het juiste moment af te wachten en vele met mij.

Gaat niet om het geld. Maar ik hoor jullie zeker wel aan. Toch is het niet delen van de ervaringen meer nutteloos. Het moet toch ergens wat strafbaar te stellen zijn..😂 maar oké ik geeft het op. Ik weet ook niet zo goed welke wegen ik kan bewandelen om deze vorm van scammen moeilijker te maken. Bedankt,

Enige manier is achterhalen waar de beste man achter de oplichting zich bevind en je recht halen, maar dan ben jij weer strafbaar.
Niet dat ze daar wat mee doen.

Echter krijg je er slapeloze nachten van dus kan ik je uit ervaring zeggen het beter te laten gaan.
Helemaal omdat het 'maar' 200 is.

Ik heb jaren geprobeerd te achterhalen waar Ferry Aalbregt zich bevond.
Langs oude adressen, rijschool adressen, gespreken met oude instructeurs, etc.

Maar de man was gevlogen.

Ik heb zelfs foto's van hem gevonden met adressen enzo, en overal gepost maar zelfs dat hielp niet.

Hier is die met een mooie kerstmuts op, wel bijna passend bij de December maand.

Aalbregt, Ferry.jpg

Als een aannemer dat doet zal er weinig gebeuren maar hier zit het triggerwoord "vuurwerk" in dus waarschijnlijk gooien ze alles aan de kant en zetten ze er 40 man op om hem op te pakken. Dan hebben ze hem zo gevonden en als dan blijkt dat hij helemaal geen vuurwerk heeft volgt er een pittig gesprek met de oplichter waarbij de woorden "schavuit", "vlegel" en "foei" veelvuldig de revue zullen passeren. Als hij dan plechtig beloofd om het nooit meer te doen is die zaak toch maar mooi opgelost.

Overigens is dit wel erg sneu voor de gedupeerden en ik hoop dat er echt iets aan gedaan zal worden.
Precies dat 😉👍

Back
Bovenaan