Leslifan's Film Topic!

leslifan

VWC lid
Ik heb dan toch ook maar eens besloten om een filmpjes topic aan te maken:)

natuurlijk komt er vuurwerk in voor,
maar dat is niet alles:rolleyes:

wat er komt, zullen jullie wel zien:)

GR. Tom:):bye:

Verjaardag's showtje van mij, voor mijn moeder:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het Lach filmpje:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Titel filmpje spreekt voor zich denk ik:)
+ YouTube Video

titel filmpje zegt genoeg:)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
oke, omdat er binnen zo snelle tijd al 3 Thanks zijn... zal ik al wel iets posten:)

deze kennen jullie waarschijnlijk al wel:)

+ YouTube Video

Oke, dat is wel heel gek wat hij doet. Was je pa of ma(die voor het raam stond) denk ik niet blij mee.

oke, omdat er binnen zo snelle tijd al 3 Thanks zijn... zal ik al wel iets posten:)

deze kennen jullie waarschijnlijk al wel:)

movie

Haha ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker: jij spoort echt niet :bonk: :p

Leuk om gewoon 10 cm visco lont aan te steken (wel dat dikke, 3 mm ofzo), vliegt alle kanten op :p

Oke, dat is wel heel gek wat hij doet. Was je pa of ma(die voor het raam stond) denk ik niet blij mee.

dat was de eerte keer inderdaat schrikken ja!
de andere 8, ja, je hoort het goed! de andere 8 deden precies het zelfde!
en dat was mijn moeder:)

Pyroguy; zei:
Haha ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker: jij spoort echt niet

Leuk om gewoon 10 cm visco lont aan te steken (wel dat dikke, 3 mm ofzo), vliegt alle kanten op

er mag toch wel zo iemand op VWC rond lopen?:p
en ja, dit zal ik nog wel eens vaker gaan doen:)

Waardeloze pijlen dus Tom?
Wel goed dat je het met ons deelt.

graag gedaan hoor Danny:)

en tja, kreeg van een mede werker van Zena Tilburg te horen dat ze nog gewoon de goede pijlen hadden liggen......
tja, ben wel een beetje gaan twijfelen aan Zena daardoor....(NL dan:))

GR. Tom

graag gedaan hoor Danny:)

en tja, kreeg van een mede werker van Zena Tilburg te horen dat ze nog gewoon de goede pijlen hadden liggen......
tja, ben wel een beetje gaan twijfelen aan Zena daardoor....(NL dan:))

GR. Tom

Zena had wel meer foutjes.

Blokken met lont verkeerd om waardoor de finale begon en nee, er zaten géén 2 lonten op het blok want dat mocht niet van TNO in 2009, voor de mensen zijn die hier over willen beginnen.

Light Year pijlen zonder lont. Light Year pijlen die direct op de grond ontploften.

Spinning Salute die totaal niet fatsoenlijk knalde.

Zena kan mooi spul hebben, maar er zitten ook best wel wat fouten bij helaas. Ik denk dat je twijfels ergens wel terecht zijn Tom.

Zena had wel meer foutjes.

Blokken met lont verkeerd om waardoor de finale begon en nee, er zaten géén 2 lonten op het blok want dat mocht niet van TNO in 2009, voor de mensen zijn die hier over willen beginnen.

Light Year pijlen zonder lont. Light Year pijlen die direct op de grond ontploften.

Spinning Salute die totaal niet fatsoenlijk knalde.

Zena kan mooi spul hebben, maar er zitten ook best wel wat fouten bij helaas. Ik denk dat je twijfels ergens wel terecht zijn Tom.

over de meeste producten van zena, heb ik dan toch wel niet zo erg als jij hier vermelt Danny, ten minste, met de producten die jij hier opnoemt, heb ik nog nooit zo'n probleem mee gemaakt...!
dit neemt niet weg dat ik het GWN belachelijk vind hoe de betreffende medewerker gepraat heeft over zijn producten.. maar goed!
het filmpje is gewoon een herinnering voor mij dat ik ze niet weer hoef te kopen dit jaar:):)

Gr. Tom:)

GR. Tom

Zo. Even misdaad anoniem bellen voor die levensgevaarlijke rol.
Hopelijk zeggen ze dan niet dat ik ze getipt heb. :rolleyes:

Leuk filmpje weer :)

haha, als je dat maar laat Danny:)

Had je maar naar de lesli open dag moeten komen Rob:)

volgende filmpje komt over ongeveer 20 min:)

nou als jij nog eens een huiszoeking krijgt...:p
dan zullen die agenten ook wel raar kijken als het blijkt dat het dummys zijnxd

Back
Bovenaan