Les Masters de Feu 2025

Nee alleen een kleed. Maar zou echt een kaartje voor stoeltje adviseren.
Indd, is die paar tientjes extra meer dan waar. De avond duurt best lang en zelfs vanaf een stoeltje was ik blij om tussen de showtjes door even de benen te kunnen strekken. Laat staan als je de hele avond (tijdens de showtjes) op een kleedje moet zitten/liggen/hangen.

Oke jammer! Dacht lekker cheap plekkie te fixen haha. Thanks!

Zeker als het een regenavond is (dat hopen we niet uiteraard) ben je blij dat je niet op het natte gras hoeft te zitten en bij het gazon is het ook "verdedig je plekje en sta als eerste voor de poort". Voordeel van die genummerde stoelen is dat je de hele avond rond kunt lopen en eten kunt scoren tot vlak voor de shows beginnen.

Oh goeie reminder, moet even kaartjes gaan halen. Iemand nog tips voor hotel enzo? Blijf wss maar 1 nachtje, ga daarna door naar normandie. Alles is al bijna uitverkocht of zit ik verkeerd te kijken?

Oh goeie reminder, moet even kaartjes gaan halen. Iemand nog tips voor hotel enzo? Blijf wss maar 1 nachtje, ga daarna door naar normandie. Alles is al bijna uitverkocht of zit ik verkeerd te kijken?
Ik zat jaren in Ibis Budget Compiègne maar ik vind hun prijs na al die jaren toch te hoog worden voor de kwaliteit... kamers zijn gehorig maar voor een appel en een ei was dat prima en op loopafstand. Ontbijtje van deze budget Ibis is wel dik in orde.

Nu weer het t'aime hotel compiegne geboekt. Sponsor ook van de Masters. Ietsjes verder lopen, maar net wat betere kwaliteit hotel en goed ontbijt. Parkeren doe ik voor beide hotels aan de Quai de Venette (Oise). Iets van 5€ voor een middag en nacht parkeren. Goedkoper dan parkeren bij het hotel.

Back
Bovenaan