Lente en zomerweer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben natuurlijk al het herfst en winter topic, maar ook in deze tijden valt er genoeg moois te beleven buiten. Deel hier alles met ons over de lente en zomer.

Kijk eens aan! Ben benieuwd hoe dit topic gaat leven en wat van mooie plaatjes we kunnen gaan verwachten :D

vorig jaar dit soort plaatjes geschoten. Hopelijk krijgen we weer een mooie lente waar we heerlijk kunnen genieten van al het groen dat komt

vwc-lente-zomer-album-blog (1 van 2).jpg

vwc-lente-zomer-album-blog (2 van 2).jpg

Afgelopen week was het lente weer toch ver te zoeken. Het leek meer op de herfst. Hopelijk kunnen we snel weer geniet van wat lekkere zonuurtjes.

Nou daar ga ik :)

21-04-05-Zonsondergang-bij-strand-Nesselande-beste-12.jpg
Nesselande 05-04-2021
21-04-01-Zonsondergang-bij-de-Eendrachtspolder-beste-9.jpg
Eendragtspolder 01-04-2021
Maart-2021-beste-14.jpg
Bollenstreek maart 2021
21-03-26-Zonsondergang-in-Wassenaar-beste-10.jpg
Wassenaarse Slag 26-03-2021
21-03-25-Zonsondergang-in-Gouda-beste-5.jpg
Westergouwe 25-03-2021
21-03-22-Zonsondergang-rondom-de-Maasvlakte-beste-6.jpg
Maasvlakte 22-03-2021

Heerlijk lenteweertje de afgelopen dagen! Daardoor er ook sinds lange tijd weer voorzichtig op uit getrokken met de camera.

Tulpenvelden (1 van 3).jpg

Tulpenvelden (3 van 3).jpg

Tulpenvelden (2 van 3).jpg

Nou weet ik dat we niet al teveel uit moeten doen van apps als buienradar enzo, maar kunnen de weermannen wat zinnigs zeggen over het weer de komende weken in Valencia? Als ik de apps stiekem tog bekijken stemt dat op z’n zachts gezegd niet heel positief.

Nou weet ik dat we niet al teveel uit moeten doen van apps als buienradar enzo, maar kunnen de weermannen wat zinnigs zeggen over het weer de komende weken in Valencia? Als ik de apps stiekem tog bekijken stemt dat op z’n zachts gezegd niet heel positief.
Je bent toch niet verbaasd? K*tweer en vuurwerk lijken niet zonder elkaar te kunnen.. :bonk:

Back
Bovenaan