Lelystad 23 juni 2007

moontan

VWC lid
Symfonisch vuurwerk
in: Batavia Stad - Lelystad - Locatie en route
Op: Za 23 jun 2007
Tijden: 23.00 uur
Entree: gratis

Tijdens het Waterfestival Lelystad vindt op zaterdagavond een symfonisch vuurwerk plaats. Dit spetterende gebeuren met als locatie de Museumweg nabij Batavia Stad Outlet Center is de afsluiting van de eerste dag. De show van deze 22ste editie is dit jaar gearrangeerd op het thema: Michiel de Ruyter. Het vuurwerk start traditiegetrouw met het nummer Imagine van John Lennon, gevolgd door een toegankelijk arrangement.

Nadere info volgt.

Dit jaar weer aanwezig klein stukje rijden voor mij :D

Na een teleurstelling van verleden jaar hopelijk is het nu wat beter

De aantallen van vorig jaar klopte niet met watgene wat ons werd voorgeschoteld. De 6 inchers waren overigens haast niet waar te nemen. (op een enkeling misschien na). En dit jaar zijn dezelfde aantallen stukken vuurwerk bekend als vorig jaar bekend werd gemaakt. Hopelijk is het geen replica show van vorig jaar.
Ik ga hier dit jaar wél heen, niet omdat het een geweldige show was, maar ik vond het wel iets hebben en het was niet echt een standaard show, daarnaast heb ik nog een appeltje met Jord te schillen hehe.

Dank je Lev-he voor je info.
Op google las ik dat Wagenvoort de show gaat verzorgen.
Bataviastad ligt aan de Museumweg te Lelystad. ...

Ben er vorige jaar ook bij geweest, op zich een leuke show, maar zoals Lev-he al aangeeft waren de aantallen niet kloppend en het was niet helemaal top geregeld allemaal, zo was de muziek ook veel te hard...
Maar goed, op zich een leuke show en vooral de gezelligheid vooraf is toch een leuke bijeenkomst van deze show, wat dat betreft toch wel een aanrader.

Of ik er dit jaar ben is nog afwachten, maar het is wel een show waar ik over nadenk. :wink:

Alleen het "appeltje te schillen met Jord" ben ik toch benieuwd naar? :wink:

Ben er vorige jaar ook bij geweest, op zich een leuke show, maar zoals Lev-he al aangeeft waren de aantallen niet kloppend en het was niet helemaal top geregeld allemaal, zo was de muziek ook veel te hard...
Maar goed, op zich een leuke show en vooral de gezelligheid vooraf is toch een leuke bijeenkomst van deze show, wat dat betreft toch wel een aanrader.

Of ik er dit jaar ben is nog afwachten, maar het is wel een show waar ik over nadenk. :wink:

Alleen het "appeltje te schillen met Jord" ben ik toch benieuwd naar? :wink:

Gewoon komen man, ik weet nog hoe gezellig het vorig jaar was. Mooie momenten.
Wat betreft het appeltje.. sja wat zal ik daar van maken. :devil: Jord is een jattert. Laten we t daar maar bij houden.
Mike we zien elkaar gewoon in ***lystad. :thumbsup:

Ik wens de bezoekers aan de show morgenavond een fijne avond.
Hoop voor jullie dat de verwachtingen uitkomen.
Zelf ben ik verhinderd omdat ik als gastheer moet fungeren voor een feest voor mijn dochter die voor haar examen is geslaagd.

Ik hoop dat iemand bereid is om verslag uit te brengen hier.
Ik kijk er naar uit.

:bye:

Ik wens de bezoekers aan de show morgenavond een fijne avond.
Hoop voor jullie dat de verwachtingen uitkomen.
Zelf ben ik verhinderd omdat ik als gastheer moet fungeren voor een feest voor mijn dochter die voor haar examen is geslaagd.

Ik hoop dat iemand bereid is om verslag uit te brengen hier.
Ik kijk er naar uit.

Tja, spijtig dat je niet mee kan, maar gefeliciteerd met je dochter, toch speciaal. :)
Kruitsnuiver en ik zullen deze show mee proberen te pakken, het weer is het enige wat ons tegen zou kunnen houden, de voorspellingen zijn momenteel niet best; bewolkt met kans op een regen- en/of onweersbui. Maar goed, we rekenen erop dat het droog blijft en dat de show gewoon doorgaat.

Ik moet wel he, Lev-he dwingt mij tenslotte. :rolleyes:

Dank je Mattenfreak. Mijn dochter is net op het nippertje geslaagd, maar dat mag de pret niet drukken

Ik hoop voor jullie dat het weer goed blijft.
Veel plezier alvast. Mocht het doorgaan dan ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Gelukkig komen er de komende 2 maanden genoeg shows in binnen-en buitenland waar we naar toe kunnen.

Tja, spijtig dat je niet mee kan, maar gefeliciteerd met je dochter, toch speciaal. :)
Kruitsnuiver en ik zullen deze show mee proberen te pakken, het weer is het enige wat ons tegen zou kunnen houden, de voorspellingen zijn momenteel niet best; bewolkt met kans op een regen- en/of onweersbui. Maar goed, we rekenen erop dat het droog blijft en dat de show gewoon doorgaat.

Ik moet wel he, Lev-he dwingt mij tenslotte. :rolleyes:

Haha geef mij maar de schuld, je hebt maar een zwaar leven. :P
Ik neem aan dat jij filmt? Ik wil m'n fotografie skills verbeteren, dus de laatste tijd fotografeer ik meer dan ik film. Daarom moest jij wel meekomen, anders zou er geen kwalitatieve film online komen.:wink:

Ik neem aan dat jij filmt? Ik wil m'n fotografie skills verbeteren, dus de laatste tijd fotografeer ik meer dan ik film. Daarom moest jij wel meekomen, anders zou er geen kwalitatieve film online komen.:wink:

Haha, slijmbal, maar ik zal wel filmen inderdaad.
Kruitsnuiver zal zijn fotografische skills ook wel weer gaan testen hier, worden dus weer een paar statieven. :rolleyes:

Kom helaas niet dat ik een feest heb, hopelijk word het nog een beetje mooi weer voor de gene die gaan veel plezier en zie graag een film hehe :D

Moontan gefeliciteerd met je dochter! :)

Dat betekend dat de fotos dus gedoneerd worden aan VWC\PW ? :D

haha :p jullie hebben kruitsnuivert voor de foto's.
Maar als ik zou gaan filmen, zou het een beetje dubbel op zijn, dat er dan 2 movies online zouden komen. Dan kan ik beter foto's maken.
Een beetje samenwerking tussen ons, als websites, is altijd wel aanwezig.
Lang leve de lol, en we zien elkaar vanavond!

Ik kan er vanavond helaas niet bij zijn omdat wij een feestje hebben :sad:. Iedereen veel plezier vanavond en een goede show toegewenst. Ik hoop dat het weer meezit en dat het droog blijft.

De voorspellingen zijn niet gewijzigd, maar de voorspellingen voor hier kloppen tot nu toe ook nauwelijks voor vandaag. Het is gewoon te bezien of het vanavond ook droog is, voorlopig hebben we geen melding dat het afgelast zal worden.

Mantronix, ook spijtig dat jij niet kan, maar ook een fijne avond gewenst.
Moontan, bedankt voor dat stukje, hielp mij ook direct herinneren aan het slappe geklets van die "hoge pief" met wat glaasjes champagne achter zijn kiezen. Dat is vanavond dus weer gepland zo te zien... :rolleyes: :bonk:

Back
Bovenaan