Leiden ontzet 3-okt-2009

Dinsdag 3 oktober 2009 , Vuurwerk te Leiden ontzet.

Plaats: Leiden
Provincie : Zuid Holland
Wie : Azuma fireworks
Wat : consumenten en prof candels
Waar : Ankerpark, zijlsingel
Tijd : omstreeks 23.30 uur
Webinfo : http://www.3-october.nl

Groots Vuurwerk
Dinsdag 23:30 - 24:00 Een uitbundige en traditionele afsluiting van de viering van het Leidens Onzet vindt plaats in het Ankerplantsoen om klokke 23.30 uur. U zult de thema van de optocht van dit jaar kunnen terugvinden in een sensationeel samenspel van klank en kleur. Het vuurwerk vormt altijd weer een schitterend slotakkoord van de 3 oktoberfeesten en is het bekijken meer dan de moeite waard.

Laatst bewerkt:
Ik ben er bij tijdens deze show.
Want ik heb gehoord/gezien dat dit een toppertje wordt van een show.

Het is een stukkie kachelen vanuit de Betuwe maar ik heb er graag voor over.
Graag niet aan me vragen, want ik heb eigenlijk al te veel gezegd.

Ik ben er als echte Leidenaar ook bij!
Heb er zin in.
Hopelijk dat 3 oktober niet verpest gaat worden door grote gevechten...

Ik ben er waarschijnlijk ook bij met een fotocamera. Met ouders en broertje want we gaan daarvoor misschien nog naar een verjaardag in Leiden.
Hopelijk komt er nog wat informatie vrij, want het wordt een latertje dan voor mij op een doordeweekse dag dus hoop ik op iets moois! :)

Ow wacht ja natuurlijk, is inderdaad een zaterdag. Werd in verwarring gebracht doordat het in de beginpost verkeerd staat, daar staat dinsdag.
Bedankt voor het zeggen trouwens, nu kom ik zeker weten wel :wink:

Na jarenlang Wagenvoort ben ik benieuwd wat Azuma daar 3 oktober kan laten zien.
Hoop voor hen dat ze het kunnen toppen maar weet dat Wagenvoort er ook altijd een dijk van een show neerzette.
We zullen zien!!! In ieder geval succes

Laatst bewerkt:
Was leids onzet bijna vergeten ik moest die vorig jaar nog wel voor mijn stage gaan filmen. Mocht ik 5 uur in de ochtend op om zingende mensen te gaan filmen! :p

ja, ik denk niet dat het door gaat; ik weet niet hoe het in leiden is, maar hier waait het echt achtelijk hard nu. er kwam net gewoon een zinken schoorsteen pijp naar beneden waaien :\

Wat een aanfluiting! Heel slecht, show is afgelast! Paar mines stonden de verkeerde kant op en vol in het publiek. Daarna is het afgelast. Had het dan niet eens gestart.

3 October was dit jaar een bout 3 october!

Het begin was erg lekker met die dikke knallers, toen begon de show.
De wind was erg aanwezig en stond dan ook onze kant op, de effecten kwamen erg dichbij ... soms stukjes brandend op je kop.
Beetje jammer dat er een mine verkeerd ging en over ons heen spuwde.
Dat was ook het moment dat ze stopte, daarvoor ging het trouwens al bijna 2x fout.
Ik vond het mooi en afwisselend vuurwerk wat ze gebruikt hadden, en dan is er nogneens een finale geweest! ... Die zal wel vet zijn geweest.

Wat een aanfluiting! Heel slecht, show is afgelast! Paar mines stonden de verkeerde kant op en vol in het publiek. Daarna is het afgelast. Had het dan niet eens gestart.

3 October was dit jaar een bout 3 october!

Je weet totaal niet waar je over praat. Ten eerste is de show niet afgelast , maar zelf stop gezet door Azuma !!!
Dat jij zelf de show niet had gestart is onzin , Want jij kan net als ik niet is de toekomst kijken , wat er allemaal gaat gebeuren.
Bij de eerste "pauze" kwam er een mongool met een bootje de veiligheidszone binnen varen, en de show moest van de provincie direkt gestopt worden!!

Het begin was erg lekker met die dikke knallers, toen begon de show.
Dat waren concussions . getimed op 0,5 sec en daarna naar de 0,2 sec.

Ik vond het mooi en afwisselend vuurwerk wat ze gebruikt hadden, en dan is er nogneens een finale geweest! ... Die zal wel vet zijn geweest.

De finale die er gegeschoten zou worden was mega in mijn ogen.
die je nog nooit ergens anders gezien heb. een finale met top produkten.
blokken , mines , fluiters noem maar op.

en ik kan het weten, heb er zelf aan meegebouwd !!

Back
Bovenaan