Leeuwarden 09-09-2011

moontan

VWC lid
Waar: Leeuwarden
Provincie: Friesland
Geschoten door: Nog niet bekend
Kaliber: Nog niet bekend
Wanneer: 9 september 2011
Tijdstip: nog niet bekend

Persbericht Leeuwarder Courant

Vuurwerkshow op feest Zuiderburen

LEEUWARDEN - Met het zomerfeest in de Leeuwarder wijk Zuiderburen wordt op 9 september een professionele vuurwerkshow gehouden.

Het spektakel is een cadeau van de jongeren aan de wijk, bleek op de wijkconferentie in Zuiderburen. De jongerenwerkgroep in de wijk wil zo laten zien dat de jeugd ook iets leuks kan organiseren.

Alvast wat meer info:

Aanrader!!!
Zet Leeuwarden 9sept 21.15 alvast in jullie agenda, want dan gaan Pyroworks & BigSmileFireworks de sterren uit de hemel schieten in het hoge noorden!!!
Lange stepperbeelden, barrages, watershells, mines, cakes en grote aantallen shells/cylinders 3" t/m 8" van Chinese, Duitse en Italiaanse makelij maken het ook voor de echte liefhebbers uit het midden en zuiden des lands zeker de moeite waard om naar het noorden af te reizen om deze show te bezoeken..."

Leeuwarden is een eind rijden, maar ik denk dat het de moeite meer dan waard wordt.
Lekker carpoolen op weg naar Friesland, en genieten maar!

Aanvullende info;

De beste publieksloctie is aan het eind v/d straat "De Fluessen" daar is een soort van plateau aan het water, waar een paar honderd mensen kunnen staan.
In die straat is ook een hamburgertentje aanwezig en er worden gratis popcorn en suikerspinnen uitgedeeld.

Ich bin dabei!:)
Gelukkig valt dit op een vrijdag, hoef ik niets met werk te regelen hiervoor:)
Ik denk dat ik maar direct vanuit stage die kant op ga, ff een goede film plek zoeken:)

Vrijdagavond ook aanwezig!
Samen met mn pa langs Killerdome en dan op naar Leeuwarden.
Verwacht er een hoop van, als ik de dingen mag geloven die hier staan.

:bye:

Kan iemand een indicatie geven hoelang deze show zou kunnen gaan duren? Het is voor mij nog al een eind rijden:P

Gr. Tobias

Back
Bovenaan