Leeuwarden 07-09-2009 (demo)

moontan

VWC lid
Waar: Leeuwarden
Provincie: Friesland
Geschoten door: nog niet bekend
Kaliber: demo consumentenvuurwerk
Locatie: evenemententerrein achter het WTC Expo. 8914 AT Leeuwarden
Wanneer: maandag 7 september 2009
Tijdstip: van 21.15 uur tot 22.15 uur

Betreft demo consumentenvuurwerk van Schuurmans Vuurwerk (Diamond/Kaboom)met afsluitende professionele show

Toegang gratis, demo is voor iedereen toegankelijk

Laatst bewerkt:
Yes!! Daar ben ik zeker bij!! Ben heel benieuwd naar de nieuwe produkten en dan ook nog ff een prof show erachteraan, kan niet beter. :D

Mocht ik de tijd hebben, dan maar even richting Leeuwarden.
Leuk dat er nog een show(tje) afgeschoten word!

7 september staat genoteerd in de agenda. Leeuwarden is gelukkig niet zo heel ver bij mij vandaan.

Schuurmans heeft eigenlijk nooit echt mijn aandacht getrokken omdat ik het nogal aan de dure kant vond, maar de laatste berichten zijn veelbelovend.
Wie weet kunnen ze me maandag overhalen :wink:

Volgens mij is er ook sprake van een "gentleman agreement"
Vier importeurs op 1 avond, vroeg in september kan geen toeval meer zijn.

Volgens mij is er ook sprake van een "gentleman agreement"
Vier importeurs op 1 avond, vroeg in september kan geen toeval meer zijn.

Wordt het dan niet lastig om van alle demo's filmbeelden te krijgen? Het zou toch wel heel erg mooi zijn als er van alle 4 de demo's beelden op vwc te zien zijn.

Wij zijn op 2 locaties aanwezig voor films, de andere 2 demo's worden ook op andere dagen gehouden, bij 1 daarvan zijn wij aanwezig, de andere is geen uitnodiging voor gekomen. Vrees dus niet, 3 van de 4 demo's leggen wij gewoon vast, het maximale dus. :)

:bye:

Helaas te ver om zo maar even te gaan kijken voor me, maar ik zie graag de foto's en films tegemoed van de producten maar die zullen deze week nog wel hier op het forum verschijnen.
ik ben benieuwd wat ze ons dit jaar brengen.

Back
Bovenaan