Leerdam 12 Augustus 2011

heartworm

Banned
Wanneer: 12-Aug-2011
Plaats: Leerdam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Big Smile Fireworks in samenwerking met Azuma Fireworks
Kaliber: Consumenten & professioneel (single-shots & mines)
Locatie: Europaplein / Terrein VV Leerdam Sport '55 (Quirinus de Palmelaan 109)
Tijd: 22.00
Waarom: Afsluiting Timmerdorp
Extra Info: Gesponsord door ASV Vuurwerk Leerdam

Vorig jaar een zeer mooie show gezien.
Was echt niks mis mee, was 101% puur genieten.
Als het goed is, kan ik.
Neem me camera mee.

Aller eerst, sponsoren bedankt.
Vorig jaar top show gezien.

Zit weer klaar om wat kruit op te snuiven.

Morgen is de show van Leerdam. Wij zouden het heel leuk vinden als jullie komen kijken.

We hebben veel tijd gestoken in het bedenken van de show en hebben extra single shot rekken en een ophangsysteem gebouwd. Chris30 en Heartworm bedankt voor het maken van de rekken en het ophangsysteem.

Het wordt een show met een zeer grote hoeveelheid consumenten cakes, die gecombineerd worden met professionele single shots, mines, candles en digitale knallers. De show zal enkele minuten langer zijn als vorig jaar, maar zeker niet minder intens.

We bouwen de show met een leuke groep liefhebbers die jullie allemaal wel kennen.
Vinnie, Poziloc, Heartworm, Chris30, M.O.R.tier, Firewire en ik.

Hopelijk tot morgen!!

Vinnie, Poziloc, Heartworm, dat staat bekend als een top trio mag ik wel zeggen, alles waar deze mannen aan helpen bouwen wordt een top show !

Stefan,

Da's echt teveel eer voor mij.
Ik ben zo groen als gras, en kom net kijken. Vinnie en Poziloc lopen al even een stuk langer mee.
Ik mag alleen koffie halen en zorgen voor slechte humor. :)

Vinnie, Poziloc, Heartworm, dat staat bekend als een top trio mag ik wel zeggen, alles waar deze mannen aan helpen bouwen wordt een top show !

Stefan,

Da's echt teveel eer voor mij.
Ik ben zo groen als gras, en kom net kijken. Vinnie en Poziloc lopen al even een stuk langer mee.
Ik mag alleen koffie halen en zorgen voor slechte humor. :)

Maar toch ! als ik zie hoe jullie 3 en vooral belangrijk hobbyisten regeltmatig shows schieten / opbouwen vind ik zeker dat jij en natuurlijk die 2 andere een compliment verdienen, elke show ( azuma ) waar jullie volgens mij het meeste voor doen, zijn gewoon zeer goed. Natuurlijk heeft dat met heel jullie team te maken. Het maakt niet uit dat iemand de koffie rond brengt of de rode knop mag indrukken, jullie maken allemaal een onderdeel uit van het team :)

zoww genoeg geslijmd, wanneer mag ik een keer mee helpen :p , neej grapje . Elk woord wat ik net typte meen ik. Meestal krijg je alles te horen wanneer het slecht gaat, maar als het goed gaat, blijft het meestal een beetje stil.

Keep up te good work.

Gr stefan

Vorig jaar een top show gezien.
Ben benieuwd of deze show nog topperiger (?):D is dan vorig jaar.

Heb nu al de kriebels in mijn buik.:bonk:

Trouwens, big smile fireworks, kun je me hier meer over vertellen?

Big Smile Fireworks staat op mijn naam. Onder deze naam werk ik als freelance pyrotechnicus met papieren voor groot- en theatervuurwerk (PSE). Naast het freelance werk heb ik ook eigen shows.

De links naar de website is www.bigsmilefireworks.nl

Er is nog veel werk te verzetten aan de website. Als er iemand zin heeft om te helpen met het afmaken van de website dan hoor ik dat graag :).

Er is nog veel werk te verzetten aan de website. Als er iemand zin heeft om te helpen met het afmaken van de website dan hoor ik dat graag :).

Als je een een aantal vuurwerk foto's wilt, pm me maar even.
Dan fik ik wel wat foto's op een cd-rom en neem ik morgen die cd-rom wel mee.
Prijs: een mooie show.
(O die ga ik morgen al zien.:wink:)

Big Smile Fireworks staat op mijn naam. Onder deze naam werk ik als freelance pyrotechnicus met papieren voor groot- en theatervuurwerk (PSE). Naast het freelance werk heb ik ook eigen shows.

De links naar de website is www.bigsmilefireworks.nl

Wat moet er zoal aan de website gebeuren? :) Heb wel webervaring, zowel met Design als Coding. Mocht je interesse hebben kan ik natuurlijk altijd zien wat ik voor je kan betekenen :) Pm'en mag natuurlijk altijd, ben nu wel even een weekje weg voor de vakantie:)

Laatst bewerkt:
Net terug van de show.

Nou,..nou..grote klasse voor iedereen hoor.
Die mini-masceleta was lekkerrrr.

Film is al aan het uploaden.

Mannen TOP gedaan

Zo weer terug uit het donderende Leerdam.
Een perfecte show gezien.
Erg mooie cakes en speciale vuurwerkjes gezien.
Erg goed geschoten en zelfs de tails werden geschoten in een bepaald ritme.
Veel mooie consumenten bakkies gezien en leuke ,,mascleta'' met titanium flits knallers.

Klein min puntje is dat de rook bleef hangen.

Super showtje, hopelijk volgend jaar weer.

Foto's volgen moet ze even uitzoeken.

Inderdaad een topper hoor.
Heb letterlijk weer echt kruit gesnoven.

Aan de bouwers van deze show, complimenten hoor.
Zal mijn beelden ook spoedig hierop knallen. (ook de opbouw heb ik gefilmd)

Foto's.

DSC_1285.jpg

DSC_1320.jpg

DSC_1324.jpg

DSC_1325.jpg

DSC_1332.jpg

DSC_1338.jpg

DSC_1342.jpg

DSC_1352.jpg

DSC_1362.jpg

DSC_1366.jpg

DSC_1370.jpg

DSC_1379.jpg

DSC_1389.jpg

DSC_1398.jpg

DSC_1404.jpg

DSC_1415.jpg

DSC_1422.jpg

DSC_1423.jpg

DSC_1424.jpg

DSC_1426.jpg

DSC_1430.jpg

DSC_1435.jpg

DSC_1445.jpg

DSC_1446.jpg

DSC_1448.jpg

Oeps sorry, even de F-waarde bijstellen.

Sorry voor de soms vaak rook aanwezige foto's.

Ik heb ook nog foto's van de opbouw, maar ik moet even navragen of ik die openbaar mag machen.

Wat ik zo even aan foto's zie een leuke show ben benieuwd naar de video beelden. Had ook even willen komen maar had een klus bij Willem2.

Back
Bovenaan