Kuiper Koekange

Gister weer het jaarlijkse tripje naar Koekange gemaakt. En als vanouds weer perfect hier. Super voorraad beheer, welke al rekening houdt met producten die misschien niet komen en/of te laat komen. Dit scheelt een boel stress voor kopers, maar ook voor de verkoper zelf.
@Pyroguy weer heel erg bedankt voor de super service en graag tot volgend jaar !!

Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Perfecte service door Johan👌

Tijdens het wachten even adviseur kunnen spelen voor mensen welke geen idee hebben wat te kopen.

Inmiddels al door mijn fonteinen heen, net even te ver om morgen weer langs te komen 😂

Team Kuiper, succes nog aankomende dagen en tot volgend jaar!

Ook hier gisteren weer geweest. Traditioneel samen met vrouw en kinderen . Kinderen vinden het heerlijk om door de showroom te struinen, en zich te vergapen aan al die mooie dozen. Was weer top geregeld. Johan, wel gezien maar niet gesproken. Goede verkoop dagen nog, en alvast een hele goede jaarwisseling gewenst.

Echt een fantastische winkel dit. Voor de derde keer hier besteld. Johan en zijn team verlenen een uitstekende en.. uitzonderlijke service. Mag gezegd worden. Dikke pluim!

Vanavond de laatste bestelling voor dit jaar opgehaald. Al jaren echt een trip waar ik elke keer naar uit kijk. Dit jaar is mijn dochter ook mee geweest en die vond het helemaal leuk achter de schermen. Johan (en team Kuiper), dank voor geweldige service en de tijd die je altijd even vrij maakt. Dit wordt echt gewaardeerd! Graag tot volgend jaar.

En of ik je nog even wilde bedanken voor de grondbloemen, ze is helemaal blij. 😀

Ook ik kan mij aansluiten bij alle lovende woorden hierboven. Vooral door de top service kom ik hier elk jaar graag weer terug. Johan is een echte liefhebber en dat merk je aan alles!
Het hele team Kuiper bedankt en tot volgend jaar!

Eindelijk dan de enige echte Johan ontmoet :)
Bedankt voor weer een prima service, zowel de contactmomenten vooraf als bij het afhalen. Leuk om even kort gekletst te hebben.

Verliep allemaal weer supervlot!
Bedankt team kuiper en tot volgend jaar.

Back
Bovenaan