Korting op de 31ste

Omdat ik altijd van 1000 tot 0200 aan het stoken was kon ik nooit de 31ste gaan kijken (geen zin in ook).

Maar omdat het nu van 1800 tot 0200 is bestaat deze mogelijkheid er wel.

Zijn er mensen die het is gelukt om korting te krijgen op de 31ste als je het eind van middag nog vuurwerk wilt kopen?

Ik hoor het graag, wellicht dat ik het morgen probeer voor een €50,-

Nooit gedaan maar lijkt mij ook wel interessant ja, misschien kan je dan net nog een mooie bak van 100-150 euro voor 50 euro meepakken, ze moeten er immers toch vanaf.

Met die 6u regel is dat echt wel interessant idd en sommige winkels hanteren een bunkerverkoop omdat alles leeg moet, dus is dat zeker de moeite waard als je de winkels weet uiteraard:D

Ik ga morgen ook nog de winkeltjes af hier. Vorig jaar geluk gehad en op een folder staat al aangegeven laatste verkoop uur moet alles weg, dus dat word hopelijk prijsschieten.

@pielke Nee dat is niet in Limburg, in de randstad regio Rotterdam. Maar denk dat als je een 1 / half uur voor sluitingstijd even langs de plaatselijke dealer gaat dan krijg je echt wel korting. De winkeliers hebben het toch al ingekocht, zij kunnen het terug sturen of bewaren maar voordat zij dan weer omzet draaien is het eind 2015.

Back
Bovenaan